- Ontvangen bedankjes 0
Placeholder linkt terug naar homepage
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
10 jan 2016 17:34 #4034
door Gast
Placeholder linkt terug naar homepage werd gestart door Gast
Beste joomla'ers,
Ik werk al een tijdje met joomla maar ik kom hier niet uit. Waarschijnlijk zal het iets kleins zijn...
Als ik een menukop wil instellen voor een menuitem, zodat deze alleen uitklapt en niet klikbaar is, dan gebeurt er toch wat en gaat de link automatisch naar de homepage.
Dus in plaats van dat er automatisch een # achter de laatst bezochte link gezet wordt (mysite.nl/voorbeeld#) Wordt het afgekort en gaat ie terug naar mysite.nl/#
Weet iemand een oplossing? Heeft dit te maken met SEO programma? Of andere instellingen?
Alvast bedankt!!!
Ik werk al een tijdje met joomla maar ik kom hier niet uit. Waarschijnlijk zal het iets kleins zijn...
Als ik een menukop wil instellen voor een menuitem, zodat deze alleen uitklapt en niet klikbaar is, dan gebeurt er toch wat en gaat de link automatisch naar de homepage.
Dus in plaats van dat er automatisch een # achter de laatst bezochte link gezet wordt (mysite.nl/voorbeeld#) Wordt het afgekort en gaat ie terug naar mysite.nl/#
Weet iemand een oplossing? Heeft dit te maken met SEO programma? Of andere instellingen?
Alvast bedankt!!!
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
10 jan 2016 17:34 #4035
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Placeholder linkt terug naar homepage
Welkom op het forum Stefan,
Ik heb je dubbele post verwijderd en dit (eerdere) bericht verplaatst.
Ik heb je dubbele post verwijderd en dit (eerdere) bericht verplaatst.
www.reisverslagen.net
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
10 jan 2016 17:34 #4036
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Placeholder linkt terug naar homepage
Ik heb je nieuwe tekst nu in je oude bericht hier geplaatst 
Bericht toegevoegd op 11 januari 2016 om 15:05
Vorige bericht was op 11 januari 2016 om 14:50
Als ik dat doe dan is dit niet selecteerbaar.

Bericht toegevoegd op 11 januari 2016 om 15:05
Vorige bericht was op 11 januari 2016 om 14:50
Ik ben bang dat ik het niet snap. Gebruik je het menu-itemtype 'Scheidingsteken'?stefan123;126568 schreef : Als ik een menukop wil instellen voor een menuitem, zodat deze alleen uitklapt en niet klikbaar is, dan gebeurt er toch wat en gaat de link automatisch naar de homepage.
Als ik dat doe dan is dit niet selecteerbaar.
www.reisverslagen.net
Discussie gesloten.