- Ontvangen bedankjes 0
Geen foto's meer te zien van modules
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
08 jan 2016 23:19 #4092
door
Geen foto's meer te zien van modules werd gestart door
Hallo,
Ik dacht laat ik mijn website even helemaal veranderen..
nu heb ik blijkbaar iets gedaan wat ik niet meer terug krijg.
Ik zie de foto's niet meer van bepaalde modules (je ziet alleen een balk)
Weet iemand wat ik gedaan heb ?::angry::
Website www.studiohanneke.nl
Ik dacht laat ik mijn website even helemaal veranderen..
nu heb ik blijkbaar iets gedaan wat ik niet meer terug krijg.
Ik zie de foto's niet meer van bepaalde modules (je ziet alleen een balk)
Weet iemand wat ik gedaan heb ?::angry::
Website www.studiohanneke.nl
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
- Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
08 jan 2016 23:19 #4093
door Fred
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Beantwoord door Fred in topic Geen foto's meer te zien van modules
@Hannekek,
Het lijkt er op dat je een andere vormgiving (template) hebt gekozen of hebt geinstalleerd en deze gekozen. Je kan via templatebeheer je oude template (vormgeving) weer kiezen zodat alles weer goed is. Een andere template heeft andere moduleposities en andere module namen dus kijk eerst hoe de nieuwe template er uit ziet qua moduleposities en modulenamen en als je dit weet kan je de nieuwe template aanzetten en de modules die je nu hebt aan de juiste plekken toewijzen. Als je dit niet lukt mag je mij altijd even mailen. Klik op ->> Mail mij
Het lijkt er op dat je een andere vormgiving (template) hebt gekozen of hebt geinstalleerd en deze gekozen. Je kan via templatebeheer je oude template (vormgeving) weer kiezen zodat alles weer goed is. Een andere template heeft andere moduleposities en andere module namen dus kijk eerst hoe de nieuwe template er uit ziet qua moduleposities en modulenamen en als je dit weet kan je de nieuwe template aanzetten en de modules die je nu hebt aan de juiste plekken toewijzen. Als je dit niet lukt mag je mij altijd even mailen. Klik op ->> Mail mij
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
- RVdwdb
-
- Gebruiker
-
- -
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
08 jan 2016 23:19 #4094
door RVdwdb
Beantwoord door RVdwdb in topic Geen foto's meer te zien van modules
ik zie ook dat je <head> helemaal leeg is. Probeer eens een standaard template als standaard te zetten.
Ik zie wel dat wat er nu een artisteer-template is. Daar weet ik verder niet zo veel van.
Of, omdat je mogelijk iets verwijderd hebt, zet een back-up terug. Misschien wel de snelste manier. Als je zelf niet meer weet wat je hebt gedaan, wordt het voor ons natuurlijk ook erg moeilijk.
Ik zie wel dat wat er nu een artisteer-template is. Daar weet ik verder niet zo veel van.
Of, omdat je mogelijk iets verwijderd hebt, zet een back-up terug. Misschien wel de snelste manier. Als je zelf niet meer weet wat je hebt gedaan, wordt het voor ons natuurlijk ook erg moeilijk.
Discussie gesloten.