Zoek icoon of email icoon naast de hamburger (menu)

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
05 jan 2016 13:39 #4115 door
Hallo mensen,
Zie vaker in responsive vieuw een icoon naast de hamburger staan, bijvoorbeeld een zoek icoontje of email icoon.
Is er iemand die mij uit kan leggen hoe ik dit realiseer?
Gebruik artisteer templates en de nieuwste joomla.

Alvast bedankt voor elke reactie, mvg dar
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
05 jan 2016 13:39 #4116 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Zoek icoon of email icoon naast de hamburger (menu)
Hoi Dariuszx, een kleine offtopic van mijn kant (ik ben niet thuis in Artisteer) maar ik zie vaak mensen online zeggen dat ze de laatste versie van Joomla gebruiken. Het is altijd handiger om te zeggen welke versie dat is, want het zou niet de eerste keer zijn dat iemand toch achterloopt in updates. Niet dat dit bij jou het geval zou zijn natuurlijk. ;)

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
05 jan 2016 13:39 #4117 door
Hoi vdmeer, gebruik 348 update elke week maar bedankt voor de tip zal het er in het vervolg bijzetten.

Arjan, bedankt voor de code, snap het nog niet helemaal maar zal er eens mee gaan puzzelen.

Bedankt in ieder geval voor het meedenken, mvg dar
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
05 jan 2016 13:39 #4118 door
Hoi fvdn,
Persoonlijk kan ik ook niets vinden van code of iets detgelijks om dit te realiseren.
Op de website van artisteer vind ik het ook niet.
Heb een template positie over boven het hamburger menu waar ik wat icoontjes neer kan zetten indien nodig.

Bedank iedereen voor het meedenken en markeer het thema als afgehandeld.
Mvg dar
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena