Artikelen bewerken/maken kan niet meer.

• Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
05 jan 2016 09:33 #4139 door Gast
Hallo,

Ik heb al gepoogd een zoekopdracht te doen naar dit probleem maar kan niets passends vinden.

Scenario:
Een collega heeft Joomla ge-update van een website en sindsdien stond opeens de fout-tracking aan en de contact pagina geef nu een: Serverfout 500. Alleen de contactpagina heeft dit probleem alle andere pagina's werken wel correct vreemd genoeg.

Vervolgens:
Heb ik de fout tracking uit gezet, dit loste de footer op. Toen ik een kijkje wilde nemen naar het artikel waarnaartoe de contact pagina knop zou linken om vervolgens een hele kale pagina te zien te krijgen met alleen (zie screenshot 1):

Titel*
Contact
Alias
contact
U]Artikel[/U (welke naar een andere pagina linkt zie screenshot 2)

Ik hoop dat iemand hier iets vanaf weet. Ik kan op dit moment dus geen nieuw artikel maken of bestaande artikelen inkijken/bewerken.
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
05 jan 2016 09:33 #4140 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Artikelen bewerken/maken kan niet meer.
Als ik naar de site ga (staat nog in het tweede plaatje) dan krijg ik een waarschuwing voor een hack: JS:Injection-A
Ik zou dat eerst eens oplossen.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Lees meer
05 jan 2016 09:33 #4141 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Artikelen bewerken/maken kan niet meer.
Hallo,

geüpdatet van welke Joomla versie naar welke?

Groeten Ron :D

Bericht toegevoegd op 5 januari 2016 om 10:52
Vorige bericht was op 5 januari 2016 om 10:50

MartijnM;126391 schreef : Als ik naar de site ga (staat nog in het tweede plaatje) dan krijg ik een waarschuwing voor een hack: JS:Injection-A
Ik zou dat eerst eens oplossen.

Bij mij het zelfde ik werd doorgestuurd naar een Duitse gok site!

Groeten Ron
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
05 jan 2016 09:33 #4142 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Artikelen bewerken/maken kan niet meer.
Inderdaad, eens met Martijn. Zie toegevoegde scan. Hebben jullie die site altijd in beheer gehad?

Edit: Het werkt niet als je een te grote afbeelding wil toevoegen. :p

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
05 jan 2016 09:33 #4143 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Artikelen bewerken/maken kan niet meer.
@Ron,

Ja mijn collega heeft de 2.5 - 3.x handleiding gebruikt. Het zou kunnen inderdaad, dat er iets bij de contact pagina niet meer werkt, maar het vreemde is dus dat ik helemaal geen artikelen kan bewerken, ook degene die wel werken.

Ik bekijk ook de sitecheck pagina even.

Hvdmeer,

beetje nutteloze post. En ik heb ook al gevraagd hoe ik dit kan opsporen, en Ron heeft hier al op gereageerd.

Tevens denk ik zo dat het voor de gebruiker fijn is als zijn contact pagina werkt, en dat dat dus prio heeft over de hijack (die ik dus meteen daarna moet oplossen natuurlijk)

Bericht toegevoegd op 5 januari 2016 om 11:12
Vorige bericht was op 5 januari 2016 om 11:11

ps. Ik had zelf ook al een php bestand gevonden wat niet pluis was, deze al verwijderd iig. We hebben ook de ftp gegevens e.d. aangepast.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
05 jan 2016 09:33 #4144 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Artikelen bewerken/maken kan niet meer.
Hoi Ron,

Ik ben bang dat bij punt 2 het helaas al fout gaat, er is geen recente backup. Dit maakt het ben ik bang een stuk complexer.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena