- Ontvangen bedankjes 0
Gallery 3
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
04 jan 2016 15:46 #4161
door
Gallery 3 werd gestart door
Sinds jaar en dag gebruik ik naar volle tevredenheid het fotoalbum ' Gallery' inmiddels versie 3 (
galleryproject.org/
) op mijn websites. Nu zijn de ontwikkelaars ermee gestopt, zonder opvolging te regelen. Geen goede dienst aan de open source community. Wat nu, is het nog veilig dit album te gebruiken nu er geen updates meer verschijnen? ik heb weinig zin honderden fotos - met commentaren - opnieuw te plaatsen in een ander fotoalbum.
Graag jullie mening.
idefix
Graag jullie mening.
idefix
Discussie gesloten.
04 jan 2016 15:46 #4162
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Gallery 3
Hallo,
ja op een gegeven moment (kan) de extensie onveilig worden.
Maar ja daar kom je pas achter als je site gehackt is
Ik heb even gegoogeld maar kan ook niet iets vinden zo dat je de data kan exporteren naar een andere extensie!
Misschien dat een van de andere leden een oplossing weet?
Succes ermee.
Groeten Ron
ja op een gegeven moment (kan) de extensie onveilig worden.
Maar ja daar kom je pas achter als je site gehackt is

Ik heb even gegoogeld maar kan ook niet iets vinden zo dat je de data kan exporteren naar een andere extensie!
Misschien dat een van de andere leden een oplossing weet?
Succes ermee.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
04 jan 2016 15:46 #4163
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Gallery 3
Aangezien Gallery een op zich zelf staand programma is en niet direct met Joomla te maken heeft hoort dit topic hier niet te staan, ik heb deze daarom even verplaatst.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
- Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
04 jan 2016 15:46 #4164
door Fred
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Beantwoord door Fred in topic Gallery 3
@idefix,
Zoals Rondeb al aangeeft zal dit naar de toekomst toe zeker onveilig worden.
Advies
Per direct een geschikt ander fotoalbum extensie gaan vinden, deze installeren naast de huidige (Gallery) en dan langzaamaan de foto gaan overzetten naar de nieuwe totdat je klaar bent. Daarna de oude (Gallery) verwijderen.
Je kan natuurlijk ook één van de online fotoclouds (bv. photobucket) en dit met een iframe oid in je website wrappen. Dit scheelt je dan ook gelijk veel ruimte op de server bij jouw hoster.
Zoals Rondeb al aangeeft zal dit naar de toekomst toe zeker onveilig worden.
Advies
Per direct een geschikt ander fotoalbum extensie gaan vinden, deze installeren naast de huidige (Gallery) en dan langzaamaan de foto gaan overzetten naar de nieuwe totdat je klaar bent. Daarna de oude (Gallery) verwijderen.
Je kan natuurlijk ook één van de online fotoclouds (bv. photobucket) en dit met een iframe oid in je website wrappen. Dit scheelt je dan ook gelijk veel ruimte op de server bij jouw hoster.
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.