e-mail na plaatsen artikel

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
31 okt 2015 14:07 #4176 door
e-mail na plaatsen artikel werd gestart door
Ik zou bezoekers van een site de optie willen geven om zich aan te melden voor een nieuwsbrief, zodat ik bij plaatsing van een nieuw artikel op de site ze met een muisklik daarvan op de hoogte kan stellen.
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
31 okt 2015 14:07 #4177 door
Beantwoord door in topic e-mail na plaatsen artikel
MailChimp is ook een te overwegen. Dit gaat dan wel (behalve het inschrijfformulier) buiten Joomla om.
Discussie gesloten.
  • twin2daddy
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
31 okt 2015 14:07 #4178 door twin2daddy
Beantwoord door twin2daddy in topic e-mail na plaatsen artikel
Kijk eens naar Acymailing
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
31 okt 2015 14:07 #4179 door
Beantwoord door in topic e-mail na plaatsen artikel
Ik zou geïnteresseerden graag automatisch een bericht sturen zodra er een nieuw artikel op de site wordt geplaatst.
Een soort "nieuwsbrief-abonnement", of zo.

Daar zijn vast handige oplossingen voor in de Joomla-wereld.

Maar welke?
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
31 okt 2015 14:07 #4180 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic e-mail na plaatsen artikel
Hoi Janno. Ik heb je nieuwe topic samengevoegd met het eerdere topic dat je hier hebt aangemaakt. In dit geval was het niet nodig om een nieuw topic te starten, je hebt in je eerste (dus deze) nooit meer gereageerd op de opties die door de gebruikers hier zijn voorgedragen.

Misschien handig om eens te melden of je één van deze opties geprobeerd hebt en dan ook waarom het niet voor je werkte.
Heb je wellicht ook op JED gezocht?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Lees meer
31 okt 2015 14:07 #4181 door Fred
Beantwoord door Fred in topic e-mail na plaatsen artikel
@Janno,

Als ik het goed begrijp wil jij 2 dingen in 1x.

1) Je wilt dat bezoekers van jouw website zich via jouw website kunnen aanmelden om een nieuwsbrief (over een onderwerp of meerdere onderwerpen) te ontvangen. Je geeft niet aan of er daadwerkelijk ook nieuwsbrieven gemaakt gaan worden en verzonden gaan worden.

2) Op het moment dat jij een nieuw artikel plaatst op je website wil je dat de mensen die zich voor de nieuwsbrief hebben aangemeld hiervan automatisch een e-mail notificatie krijgen (wellicht het liefst met in de e-mail notificatie een link naar het desbetreffende artikel (van dit laatst ga ik dan even van uit)).

Als bovenstaande klopt, laat dit even weten.

- Hierbij een link waarin wordt aangegeven dat dit kan: www.acyba.com/forum/5-acymailing-how-to/...ticle-published.html

- In de JED staat dit component: extensions.joomla.org/extension/post-by-email

- In de JED staat ook dit component: extensions.joomla.org/extension/auto-sender

Google even met: automatic an email when a joomla article is published en je vind voldoende opties om te doen wat je wenst.

Janno;125024 schreef : Ik zou bezoekers van een site de optie willen geven om zich aan te melden voor een nieuwsbrief, zodat ik bij plaatsing van een nieuw artikel op de site ze met een muisklik daarvan op de hoogte kan stellen.

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena