- Ontvangen bedankjes 0
Website niet/lastig bereikbaar: Файл ключевиков
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
21 dec 2015 08:52 #4188
door
Website niet/lastig bereikbaar: Файл ключевиков werd gestart door
Beste mensen,
Ik heb een probleem waarvan ik niet zeker weet of het specifiek met Joomla te maken heeft. Sinds een paar dagen krijg ik als ik naar mijn website ga en ik wil doorklikken naar een andere pagina deze melding, en komt de hele pagina niet meer in beeld:
Файл ключевиков keys/jinghwa.com.txt пуÑÑ‚ или не ÑущеÑтвует. Пропишите туда Ñ…Ð¾Ñ‚Ñ Ð±Ñ‹ один ключевик.
Het gekke is dat de homepage wél gewoon zichtbaar is. Is dit iets van Joomla of ligt dit aan de hoster?
Verneem graag weer!
Ik heb een probleem waarvan ik niet zeker weet of het specifiek met Joomla te maken heeft. Sinds een paar dagen krijg ik als ik naar mijn website ga en ik wil doorklikken naar een andere pagina deze melding, en komt de hele pagina niet meer in beeld:
Файл ключевиков keys/jinghwa.com.txt пуÑÑ‚ или не ÑущеÑтвует. Пропишите туда Ñ…Ð¾Ñ‚Ñ Ð±Ñ‹ один ключевик.
Het gekke is dat de homepage wél gewoon zichtbaar is. Is dit iets van Joomla of ligt dit aan de hoster?
Verneem graag weer!
Discussie gesloten.
- renem
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 dec 2015 08:52 #4189
door renem
Beantwoord door renem in topic Website niet/lastig bereikbaar: Файл ключевиков
Gewoon zichtbaar valt nogal tegen zie dit op home staan:
502 Bad Gateway
nginx/1.2.1
Zet SEF eens uit om te kijken wat er dan gebeurt. Kan best eens aan nginx liggen icm met SEF.
502 Bad Gateway
nginx/1.2.1
Zet SEF eens uit om te kijken wat er dan gebeurt. Kan best eens aan nginx liggen icm met SEF.
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
21 dec 2015 08:52 #4190
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Website niet/lastig bereikbaar: Файл ключевиков
Hier doet je site ook niks, een wit scherm.
Ik heb de titel van dit topic ook even verduidelijkt.
Ik heb de titel van dit topic ook even verduidelijkt.
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
21 dec 2015 08:52 #4191
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Website niet/lastig bereikbaar: Файл ключевиков
Opgelost? Ziet er nu goed uit.
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
21 dec 2015 08:52 #4192
door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Website niet/lastig bereikbaar: Файл ключевиков
Ik dacht eerst, wellicht zitten jullie bij de zelfde hoster maar dat lijkt niet zo te zijn. Ik ben deze tekens onlangs nog niet eerder bij Joomla problemen. Ik zie dat GeBo Artisteer gebruikt voor de template, welke gebruik jij Maurice?
Discussie gesloten.
- renem
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 dec 2015 08:52 #4193
door renem
Beantwoord door renem in topic Website niet/lastig bereikbaar: Файл ключевиков
Kan je de site niet op Apache laten draaien ipv op nginx?
SEF en nginx werkt niet altijd goed
SEF en nginx werkt niet altijd goed
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 dec 2015 08:52 #4194
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Website niet/lastig bereikbaar: Файл ключевиков
Vroeger zag je wel eens zulke vreemde tekens als men iets uit een word document had gekopieerd en dan gelijk plakte in een artikel maar dat zal het wel niet geweest zijn .
Zou het iets met de keuze van de database Mysql> verbinding collatie te maken kunnen hebben dat die ineens op andere keuze staat ?
Zou het iets met de keuze van de database Mysql> verbinding collatie te maken kunnen hebben dat die ineens op andere keuze staat ?
lvda
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
21 dec 2015 08:52 #4195
door Hans van der Meer
Ik kreeg net dit te zien toen ik even uit nieuwsgierigheid op je site kwam:
Hacking attempt!
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
21 dec 2015 08:52 #4196
door Hans van der Meer
Hoi GeBo, dit is niet jouw topic maar die van Maurice, ik bezocht dus ook zijn site. Misschien had ik dit wel beter kunnen specificeren. Iig Maurice, ik mag je site weer bezoeken zonder als hacker gezien te worden.
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
21 dec 2015 08:52 #4197
door Hans van der Meer
Kans is dat dat niet het enige bestand was.
Discussie gesloten.