Leden inlogpagina en nieuwsbrief werken niet meer
- Jac van Houten
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Heb een website gebouwd met Joomla 5
Minder
Lees meer
22 dec 2015 15:49 #4261
door Jac van Houten
Leden inlogpagina en nieuwsbrief werken niet meer werd gestart door Jac van Houten
Hallo,
Ik ben druk bezig mijn website naar een andere hoster te verhuizen. De nieuwe hoster wordt Byte. De nieuwe testwebsite is schijndelfilm.nl.testbyte.nl/index.php
Alles staat goed behalve dat de leden inlogpagina niet meer werkt en ook het aanvragen van een nieuwsbrief werkt niet.
Heeft iemand een idee wat hier fout gaat?
Alvast mijn hartelijke dank.
Ik ben druk bezig mijn website naar een andere hoster te verhuizen. De nieuwe hoster wordt Byte. De nieuwe testwebsite is schijndelfilm.nl.testbyte.nl/index.php
Alles staat goed behalve dat de leden inlogpagina niet meer werkt en ook het aanvragen van een nieuwsbrief werkt niet.
Heeft iemand een idee wat hier fout gaat?
Alvast mijn hartelijke dank.
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
22 dec 2015 15:49 #4262
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Leden inlogpagina en nieuwsbrief werken niet meer
Wat werkt er niet want ik zie geen foutboodschappen verschijnen.
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
22 dec 2015 15:49 #4263
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Leden inlogpagina en nieuwsbrief werken niet meer
Ik kan me gewoon aanmelden voor de nieuwsbrief, dat werkt in ieder geval wel. Al zijn de afbeeldingen in de bevestigingenmail (boven en onder) niet beschikbaar.
Aangezien de recaptcha niet op het nieuwe tijdelijke domein werkt kan ik niet me proberen te registreren om verder te kijken. Is de redirect wel correct ingevoerd voor de nieuwe situatie?
Aangezien de recaptcha niet op het nieuwe tijdelijke domein werkt kan ik niet me proberen te registreren om verder te kijken. Is de redirect wel correct ingevoerd voor de nieuwe situatie?
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
22 dec 2015 15:49 #4264
door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Leden inlogpagina en nieuwsbrief werken niet meer
Aangezien registreren nu niet werkt kunnen we dat niet zien.
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 dec 2015 15:49 #4265
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Leden inlogpagina en nieuwsbrief werken niet meer
Nu weet ik niet of je een aparte (extra extensie)inlog module gebruikt
maar als ik het goed ziet is de inlog module op contact pagina gekomen..
en nieuwsbrief aan melden lukt volgens mij wel
maar als ik het goed ziet is de inlog module op contact pagina gekomen..
en nieuwsbrief aan melden lukt volgens mij wel
lvda
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 dec 2015 15:49 #4266
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Leden inlogpagina en nieuwsbrief werken niet meer
oeps niet goed gelezen sorry dat werkte dus wel weer.
maar kan je niet als test via Menu's: Nieuw menu-item inlogformulier kiezen en dan testen of dat wel werkt
Maar mocht je werken met rsmembership dan hier een oud iets over soort gelijk iets dacht ik misschien werkt die truc ook op de site ?
lees hier
maar kan je niet als test via Menu's: Nieuw menu-item inlogformulier kiezen en dan testen of dat wel werkt
Maar mocht je werken met rsmembership dan hier een oud iets over soort gelijk iets dacht ik misschien werkt die truc ook op de site ?
lees hier
lvda
Discussie gesloten.