- Ontvangen bedankjes 0
Datum in url verwijderen
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
12 dec 2015 14:31 #4424
door Gast
Datum in url verwijderen werd gestart door Gast
Ik krijg het niet voor elkaar, ook niet als ik de stappen doorloop die je eerder hebt aangegeven?
weet iemand de oplossing om de cijfers uit de url te halen, ik gebruik Joomla 3.3.6
weet iemand de oplossing om de cijfers uit de url te halen, ik gebruik Joomla 3.3.6
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
12 dec 2015 14:31 #4425
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Datum in url verwijderen
Hoi hadedert en welkom op dit forum. Mijn eerste raad is, maak een backup en upgrade naar Joomla 3.4.5 want je gebruikte Joomla! versie bevat een serieus groot veiligheidsprobleem.
Daarnaast heb je gereageerd in een topic die op Opgelost stond. Zou je voortaan zelf een nieuw topic willen starten? Ik heb dat nu voor je gedaan.
Daarnaast heb je gereageerd in een topic die op Opgelost stond. Zou je voortaan zelf een nieuw topic willen starten? Ik heb dat nu voor je gedaan.
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
12 dec 2015 14:31 #4426
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Datum in url verwijderen
Topic is verplaatst vanuit een eerder topic, dus kan niet de hele draad volgen, maar ik doe een poging:
Als het gaat om een pagina waarvoor een link in een menu bestaat, zou je dan die menulink eens kunnen openen en de alias willen bekijken. Als daar de datum staat, kun je de alias wijzigen en daarmee de link aanpassen.
Als het gaat om een pagina waarvoor een link in een menu bestaat, zou je dan die menulink eens kunnen openen en de alias willen bekijken. Als daar de datum staat, kun je de alias wijzigen en daarmee de link aanpassen.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
12 dec 2015 14:31 #4427
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Datum in url verwijderen
Dank Ron, was daar dus de alias....
Heb je een link naar de betreffende website/pagina, Hadedert?
Heb je een link naar de betreffende website/pagina, Hadedert?
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
12 dec 2015 14:31 #4428
door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Datum in url verwijderen
Ja, ik had misschien even kunnen melden welk topic dat was en dat de oplossing van dat topic niet werkt. ::silent::
Discussie gesloten.