- Ontvangen bedankjes 0
wit scherm backend
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
11 dec 2015 20:50 #4435
door
wit scherm backend werd gestart door
sinds gisteren is mijn site offline gehaald door de provider omdat hij was gehackt...ze waren zo aardig om de site op te schonen van besmette bestanden...daarna hebben ze de site weer online gezet.
Echter is de backend op wit... en heb veel geprobeerd wat er op diverse topics staat...maar helaas ik kan er met geen mogelijkheid in (wel via ftp)...
het gaat om www.trouwautosverhuur.nl
misschien iemand die mij wil helpen?
vr groet Ron.
Echter is de backend op wit... en heb veel geprobeerd wat er op diverse topics staat...maar helaas ik kan er met geen mogelijkheid in (wel via ftp)...
het gaat om www.trouwautosverhuur.nl
misschien iemand die mij wil helpen?
vr groet Ron.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 dec 2015 20:50 #4436
door
Beantwoord door in topic wit scherm backend
zo te zien staat er ergens (in index.php in de map administrator ?):
html { display:none }
als je dat weghaalt (of de provider/host vragen) zou het probleem opgelost moeten zijn.
Ad
html { display:none }
als je dat weghaalt (of de provider/host vragen) zou het probleem opgelost moeten zijn.
Ad
Discussie gesloten.
- Jheroen
-
- Gebruiker
-
- Hallo
Minder
Lees meer
- Berichten: 1
- Ontvangen bedankjes 0
11 dec 2015 20:50 #4437
door Jheroen
Joomlapartner , websites - maatwerk - migratie - design - onderhoud
Joomlahostingsupport , Joomla! SSD hosting -
Beantwoord door Jheroen in topic wit scherm backend
Stuur je gegevens eens via pm dan kijk ik ernaar
Joomlapartner , websites - maatwerk - migratie - design - onderhoud
Joomlahostingsupport , Joomla! SSD hosting -
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
11 dec 2015 20:50 #4438
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic wit scherm backend
kan je niet gewoon op je pc een joomla 2.5.28 uitpakken en dan met ftp de map administrator uploaden naar je website map administrator uploaden ?(of denk ik nu te simpel
lvda
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 2
11 dec 2015 20:50 #4439
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic wit scherm backend
Hoi cadilac en welkom op dit forum.
Het lijkt me niet echt handig dat je via verschillende kanalen (forumberichten en PM?) verschillende mensen inschakelt om aan je website te werken die niet van elkaar op de hoogte zijn. RondeB en Jheroen zijn volgens mij allebei capable genoeg om te bekijken wat er aan de hand kan zijn, aan eentje heb je eerst voldoende.
Het lijkt me niet echt handig dat je via verschillende kanalen (forumberichten en PM?) verschillende mensen inschakelt om aan je website te werken die niet van elkaar op de hoogte zijn. RondeB en Jheroen zijn volgens mij allebei capable genoeg om te bekijken wat er aan de hand kan zijn, aan eentje heb je eerst voldoende.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 dec 2015 20:50 #4440
door
Beantwoord door in topic wit scherm backend
Hoi Ron heb je misschien ff tijd om via teamviewer mee te kijken
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 dec 2015 20:50 #4441
door
Beantwoord door in topic wit scherm backend
gebrnaam en ww ontvangen. Dank voor het vertrouwen. Maar het inloggen lukt nog niet. Ik krijg wel het inlogscherm te zien.
Kijk ook eens wat er op regel 715 van html.css staat.
PS zie nu ook Ron's reactie. Denk ook dat er meer aan de hand is en dat de hackers ook in het backend het eea 'aangepast' hebben.
PS 2 in regel 715 van html.css staat volgens mij
Als ik none weghaal zie ik het inlog venster
Kijk ook eens wat er op regel 715 van html.css staat.
PS zie nu ook Ron's reactie. Denk ook dat er meer aan de hand is en dat de hackers ook in het backend het eea 'aangepast' hebben.
PS 2 in regel 715 van html.css staat volgens mij
Code:
tr > form:-moz-is-html, tbody > form:-moz-is-html, thead > form:-moz-is-html, tfoot > form:-moz-is-html, table > form:-moz-is-html {
display: none !important;
Discussie gesloten.