- Ontvangen bedankjes 0
vraag mbt cronjob joomla website
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
24 nov 2015 12:24 #4464
door
vraag mbt cronjob joomla website werd gestart door
Hallo, vraagje:
Ik ben bezig met een website voor hotels. De vraag is hoe kan ik via een cronjob bewerkstelligen om steeds een ander hotel boven aan te krijgen zodat niet steeds hetzelfde bovenaan blijft staan. Diegene die de extension gebouwd heeft zegt dat dat kan met een cronjob. Vraag is dus hoe? Moet daar een script voor gebouwd worden of iets dergelijks. website is nog in test fase. www.familiehotelsbelgie.be
Ik ben bezig met een website voor hotels. De vraag is hoe kan ik via een cronjob bewerkstelligen om steeds een ander hotel boven aan te krijgen zodat niet steeds hetzelfde bovenaan blijft staan. Diegene die de extension gebouwd heeft zegt dat dat kan met een cronjob. Vraag is dus hoe? Moet daar een script voor gebouwd worden of iets dergelijks. website is nog in test fase. www.familiehotelsbelgie.be
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
- Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
24 nov 2015 12:24 #4465
door Fred
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Beantwoord door Fred in topic vraag mbt cronjob joomla website
Kan je de hotel extensie niet gewoon instellen zodat dat de hotels random gepubliceerd worden?, zo nee dan zou ik een andere extensie zoeken die dat wel kan!
Info over hoe een cronjob te gebruiken vind je hier: www.cronjob.nl/
Info over hoe een cronjob te gebruiken vind je hier: www.cronjob.nl/
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
24 nov 2015 12:24 #4466
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic vraag mbt cronjob joomla website
Als de extensie-maker aangeeft dat dat via een cronjob kan, dan moet je daar maar eens vragen hoe die cronjob er uit moet zien.
Het is daarnaast van belang of je hoster toestaat dat je cronjobs draait. Niet alle hosters staan dit toe!
Het is daarnaast van belang of je hoster toestaat dat je cronjobs draait. Niet alle hosters staan dit toe!
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
24 nov 2015 12:24 #4467
door
Beantwoord door in topic vraag mbt cronjob joomla website
Discussie gesloten.