- Ontvangen bedankjes 0
Template/extensie advies gevraagd *
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
07 dec 2015 11:43 #4472
door Gast
Template/extensie advies gevraagd * werd gestart door Gast
Beste,
Ik heb onlangs Joomla 3 geinstalleerd en ben er nu mee aan de slag als echte newbie
Het idee is om een website te maken met het idee van werkspot en klusjobs.be.
Echter ik zie door de bomen het bos niet meer. Er zijn zoveel templaten en extensies dat ik zelf geen overzicht meer krijg wat de beste keuze is.
Ik zit met de volgende vragen:
1.Welke template kan ik hier het best voor gebruiken als basis (in de buurt van klusjobs.be)
2. Welke extensies kan ik hier het beste voor gebruiken (het liefst gratis omdat ik nog aan het verkennen ben)
3. Heb ik nog bepaalde andere plug-ins en modules nodig?
Wie kan mij hierin adviseren?
Ik wil het graag zelf doen en niet uitbesteden. Het is namelijk gewoon voor de leuk en lering en niet als commercieel bedoeld.
Graag hoor ik van jullie,
Alvast bedankt
Patrick
Ik heb onlangs Joomla 3 geinstalleerd en ben er nu mee aan de slag als echte newbie

Het idee is om een website te maken met het idee van werkspot en klusjobs.be.
Echter ik zie door de bomen het bos niet meer. Er zijn zoveel templaten en extensies dat ik zelf geen overzicht meer krijg wat de beste keuze is.
Ik zit met de volgende vragen:
1.Welke template kan ik hier het best voor gebruiken als basis (in de buurt van klusjobs.be)
2. Welke extensies kan ik hier het beste voor gebruiken (het liefst gratis omdat ik nog aan het verkennen ben)
3. Heb ik nog bepaalde andere plug-ins en modules nodig?
Wie kan mij hierin adviseren?
Ik wil het graag zelf doen en niet uitbesteden. Het is namelijk gewoon voor de leuk en lering en niet als commercieel bedoeld.
Graag hoor ik van jullie,
Alvast bedankt
Patrick
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
- Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
07 dec 2015 11:43 #4473
door Fred
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Beantwoord door Fred in topic Template/extensie advies gevraagd *
Lijkt mij goed om je eerst ietewat te verdiepen, zie hiervoor
www.ifred.nl/nl/joomla-handleidingen/han...ng-cursus-joomla-3-4
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
07 dec 2015 11:43 #4474
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Template/extensie advies gevraagd *
Hoi Patrick, ik heb je topictitel aangepast want "Helpppp graag advies" is nu niet echt een handige topictitel. :cool:
Maak een adequaat onderwerp aan dat duidelijk weergeeft waar je post over gaat. Iets als 'Help' of 'Waarom werkt dit niet' zijn GEEN goede onderwerpen;
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.