- Ontvangen bedankjes 0
reactie van server
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
16 nov 2015 09:46 #4607
door
reactie van server werd gestart door
Als je mijn website test via bijvoorbeeld tools.pingdom.com dan is de eerste reactietijd van de server zo'n 3+ seconden.
De rest gaat wel snel maar die eerste call.... ik kan niet vinden waar het probleem in zit. Hoe kom ik daar achter en belangrijker wat is de oplossing?
Ik weet het ff niet.
groeten,
Patrick
De rest gaat wel snel maar die eerste call.... ik kan niet vinden waar het probleem in zit. Hoe kom ik daar achter en belangrijker wat is de oplossing?
Ik weet het ff niet.
groeten,
Patrick
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
16 nov 2015 09:46 #4608
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic reactie van server
Met
gtmetrix.com/
kan je ook je website laten beoordelen, met de Waterfall kan je zien waar de vertraging zit.
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
16 nov 2015 09:46 #4609
door Hans van der Meer
Als je de URL geeft kan er iemand misschien helpen.
Discussie gesloten.
- renem
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
16 nov 2015 09:46 #4610
door renem
Beantwoord door renem in topic reactie van server
Eeeuh de site ziet er gek uit op een iPad, te klein bedoel ik daarmee. Rechts is een stuk ruimte in het scherm.
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
16 nov 2015 09:46 #4611
door Hans van der Meer
Ik zie dat er ruim drie seconden ergens op gewacht wordt wanneer de site aangeroepen wordt. Ik kan niet zien wat daar de oorzaak van is.
Discussie gesloten.
- n9iels
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
16 nov 2015 09:46 #4612
door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic reactie van server
Ha Patrick,
Als ik je website door de tool haal die hvdmeer voorstelt, en ik haal hem door de Google PageSpeed Insights ( developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ ) kom ik hetzelfde tegen.
De reactietijd van der server is meer dan 3s. Voor zover ik weet (don't blame me if I'm wrong), is de reactie van de server: De tijd tussen het vragen van jou browser aan de server "Heb je informatie die ik kan krijgen?", en dat de server beantwoord met: ja ik heb informatie, alsjeblieft hier is het.
Het enige dat je als webmaster kunt doen is deze data zo klein mogelijk maken (GZip compressie, caching). Echter is het in dit geval niet het versturen van de data dat zolang duur, maar het verzoeken van data.
Ik zou dus het probleem even bij je host voorleggen
Als ik je website door de tool haal die hvdmeer voorstelt, en ik haal hem door de Google PageSpeed Insights ( developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ ) kom ik hetzelfde tegen.
De reactietijd van der server is meer dan 3s. Voor zover ik weet (don't blame me if I'm wrong), is de reactie van de server: De tijd tussen het vragen van jou browser aan de server "Heb je informatie die ik kan krijgen?", en dat de server beantwoord met: ja ik heb informatie, alsjeblieft hier is het.
Het enige dat je als webmaster kunt doen is deze data zo klein mogelijk maken (GZip compressie, caching). Echter is het in dit geval niet het versturen van de data dat zolang duur, maar het verzoeken van data.
Ik zou dus het probleem even bij je host voorleggen
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
16 nov 2015 09:46 #4613
door
Beantwoord door in topic reactie van server
Hoi,
Dank voor jullie info. We weten niet waar die drie seconden wachttijd vandaan komt.... Andere sites op die server (een hand vol) zijn wel snel.... En de host weet het ook niet...
Vandaar mijn vraag hier.
Mocht iemand hier mee kunnen helpen dan verneem ik dat meer dan graag!
groeten,
Patrick
Dank voor jullie info. We weten niet waar die drie seconden wachttijd vandaan komt.... Andere sites op die server (een hand vol) zijn wel snel.... En de host weet het ook niet...
Vandaar mijn vraag hier.
Mocht iemand hier mee kunnen helpen dan verneem ik dat meer dan graag!
groeten,
Patrick
Discussie gesloten.
- Jheroen
-
- Gebruiker
-
- Hallo
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
16 nov 2015 09:46 #4614