403 Toegang geweigerd bij wijzigen in gebruikersmenu

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
05 nov 2015 14:45 #4957 door
Er deed zich een fout voor.
403 Toegang geweigerd.

De fout die hierboven staat beschreven, komt naar voren toe, zodra men een aanpassing wilt maken in je gebruikers menu.

Tevens komt deze fout ook naar voren toe, bij het aanmaken van een nieuwe gebruiker.

Ik heb eerder een topic aangemaakt Error Server returned:dat waarin ook een fout naar voren kwam, die wellicht ook met deze fout te maken heeft.
Discussie gesloten.
  • Eric Beernink
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • [url=https://www.insitevision.nl]www.insitevision.nl[/url] voor een website die past bij uw wensen!
Lees meer
05 nov 2015 14:45 #4958 door Eric Beernink
Beantwoord door Eric Beernink in topic 403 Toegang geweigerd bij wijzigen in gebruikersmenu
Hallo John01,

Ik vermoed dat je Admin Tools hebt geïnstalleerd.
Mocht dat het geval zijn dan dien je het volgende aan te passen:

Componenten->Admin Tools->Web Application Firewall ->Instellingen->Joomla! functie versterking opties->Bewerken back-end gebruikers eigenschappen uitschakelen op Nee

M.vr.gr.,
Eric
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
05 nov 2015 14:45 #4959 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic 403 Toegang geweigerd bij wijzigen in gebruikersmenu
Hoi John, ik heb je topic op opgelost gezet en de titel iets aangevuld in verband met verduidelijken. Handiger voor de zoekfunctie.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena