Joomla 'pakt' mijn aangepaste css niet meer

• Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Lees meer
26 okt 2015 06:07 #5039 door Meander
Ik heb eergisteren een update gedaan van Joomla.
Gisteravond viel het mij op dat de links ineens weer lichtblauw waren ipv donkergrijs die ik ze had gemaakt.

Ik heb na de update de regel
Code:
<link rel="stylesheet" href="<?php echo JUri::root(true); ?>/templates/protostar/css/aangepast.css" type="text/css" />
weer vlak voor de </head> teruggeplaatst in mijn index.php

Voorheen zag ik ook met firebug aangepast.css staan, maar dat zie ik nu ook niet meer.
Ik heb vòòr de update mijn aangepast.css opgeslagen en na de update weer teruggeplaatst.

Ik heb inmiddels overal weer alles aangepast naar donkergrijs voor zover het dat nog niet was, maar de links blijven lichtblauw, en in firebug zijn mijn aanpassingen doorgestreept.

De enige die ik kan vinden in firebug die nog lichtbauw is, die heeft een rare locatie er achter staan waarvan ik niet weet waar ik dat moet zoeken.

Hoe krijg ik nu mijn links weer donkergrijs, en dat Joomla mijn aangepast.css weer laadt?

.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
26 okt 2015 06:07 #5040 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla 'pakt' mijn aangepaste css niet meer
En wat gebeurt er als je de code gewoon in je head zet na het aanroepen van de head van Joomla. Dus zo als in het volgende voorbeeld,
Code:
<jdoc:include type="head" /> <link rel="stylesheet" href="templates/protostar/css/aangepast.css" type="text/css" />
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
26 okt 2015 06:07 #5041 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Joomla 'pakt' mijn aangepaste css niet meer
Gelukkig wordt een zelfgemaakte CSS-bestand bij Protostar vanaf Joomla 3.5 ondersteund, dan kan je hem bij de template-opties toewijzen en heb je geen gedoe meer met dit in de code aan te passen. :)

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • n9iels
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
26 okt 2015 06:07 #5042 door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic Joomla 'pakt' mijn aangepaste css niet meer
<?php echo JUri::root(true); ?> geeft het absolute path, geen url :)
Haal true weg om een url te krijgen.

meer info:
docs.joomla.org/JURI/root
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena