- Ontvangen bedankjes 0
code in artikel zichtbaar bij vernieuwen of hele artikel
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
31 okt 2015 23:31 #5055
door
code in artikel zichtbaar bij vernieuwen of hele artikel werd gestart door
Op
www.bcams.info
verschijnt na het aanklikken van het hele artikel of vernieuwen daarvan in het artikel codes boven- en onderin het artikel.
Dit zie ik bovenin:
{idkey=5426b0[title=Afspraken+over+%26quot%3Brenovatie%26quot%3B][desc=]}{cmp_start idkey=5569[title=Afspraken+over+%26quot%3Brenovatie%26quot%3B][desc=]}
en dit onderin:
{cmp_end}{idkey=5426b1[title=Afspraken+over+%26quot%3Brenovatie%26quot%3B][desc=]}
Joomla versie 3.4.5
Template Allrounder 3 (ja we weten het maar lekker simpel en goedkoop)
Dit zie ik bovenin:
{idkey=5426b0[title=Afspraken+over+%26quot%3Brenovatie%26quot%3B][desc=]}{cmp_start idkey=5569[title=Afspraken+over+%26quot%3Brenovatie%26quot%3B][desc=]}
en dit onderin:
{cmp_end}{idkey=5426b1[title=Afspraken+over+%26quot%3Brenovatie%26quot%3B][desc=]}
Joomla versie 3.4.5
Template Allrounder 3 (ja we weten het maar lekker simpel en goedkoop)
Discussie gesloten.
- renem
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
31 okt 2015 23:31 #5056
door renem
Beantwoord door renem in topic code in artikel zichtbaar bij vernieuwen of hele artikel
Ik zie hier het probleem (Safari) niet iig.
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
31 okt 2015 23:31 #5057
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic code in artikel zichtbaar bij vernieuwen of hele artikel
met ie11 en Firefox en google chrome inderdaad te zien als je op een artikel kopregel klikt.
Kan het zijn dat je bij het maken van dit artikel heb zitten Kopiëren en plakken ?.
als ik op lees meer klikt komt het ook te voorschijn.
Maar in artikel
Kan het zijn dat je bij het maken van dit artikel heb zitten Kopiëren en plakken ?.
als ik op lees meer klikt komt het ook te voorschijn.
Maar in artikel
waarna je naar een nieuws filts gaat met filmpjes daar komt de code gelijk kan het daar ergens fout zijn gegaanAfspraken over "renovatie staat bij Dit o.a. naar aanleiding van gemaakte afspraken bij de
lvda
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
31 okt 2015 23:31 #5058
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic code in artikel zichtbaar bij vernieuwen of hele artikel
Laatste Chrome op Android 5.1 werkt de site ook goed.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.