- Ontvangen bedankjes 0
Restricties afbeeldingen voor Auteur
- Meander
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Devoted Joomla User
Minder
Lees meer
23 okt 2015 05:57 #5121
door Meander
Restricties afbeeldingen voor Auteur werd gestart door Meander
Ik wil graag dat men op mijn site artikelen kan maken voor speciale evenementen of workshops.
Ik heb er een test van gemaakt en dat werkt goed.
Men mag er ook wel een afbeelding bij voegen,maar ik loop hierbij wel tegen wat problemen aan.
1] Wanneer men op Afbeelding invoegen klikt in de editor dan komen ze in de map waar ook mijn eigen mediabestanden staan. Dit zou ik graag willen afschermen,en dat ze dan in een apart gedeelte komen waar ze hun eigen afbeelding voor het artikel kunnen uploaden.
2] Ik zou graag restricties willen stellen aan het maximaal aantal afbeeldingen die men toe kan voegen in een artikel.
3] Indien beide hierboven niet mogelijk is, dan wil ik toch de optie Afbeelding bijvoegen willen kunnen uitschakelen.
Ik heb al gezocht bij algemene instellingen en gebruikersrechten,maar ik kan het zelf niet vinden.
Is dit überhaupt mogelijk?
.
Ik heb er een test van gemaakt en dat werkt goed.
Men mag er ook wel een afbeelding bij voegen,maar ik loop hierbij wel tegen wat problemen aan.
1] Wanneer men op Afbeelding invoegen klikt in de editor dan komen ze in de map waar ook mijn eigen mediabestanden staan. Dit zou ik graag willen afschermen,en dat ze dan in een apart gedeelte komen waar ze hun eigen afbeelding voor het artikel kunnen uploaden.
2] Ik zou graag restricties willen stellen aan het maximaal aantal afbeeldingen die men toe kan voegen in een artikel.
3] Indien beide hierboven niet mogelijk is, dan wil ik toch de optie Afbeelding bijvoegen willen kunnen uitschakelen.
Ik heb al gezocht bij algemene instellingen en gebruikersrechten,maar ik kan het zelf niet vinden.
Is dit überhaupt mogelijk?
.
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
23 okt 2015 05:57 #5122
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Restricties afbeeldingen voor Auteur
1) Apart profiel instellen bij JCE en dan daarin kiezen dat de standaardmap waarin de afbeeldingenuploads in %user komt.
2) Nog nooit gezien dat dit zou kunnen
3) Even geen idee
2) Nog nooit gezien dat dit zou kunnen
3) Even geen idee
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
23 okt 2015 05:57 #5123
door Hans van der Meer
Welke knop voor de afbeelding gebruik je dan? Je moet natuurlijk wel de JCE knop gebruiken, niet die onder het artikel staat.
Je kan van dit specifieke alle JCE-knoppen verwijderen die niet tot de mogelijkheden behoren.
Je kan van dit specifieke alle JCE-knoppen verwijderen die niet tot de mogelijkheden behoren.
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
23 okt 2015 05:57 #5124
door Hans van der Meer
Welke image upload knop? Van JCE of onder de editor?
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
23 okt 2015 05:57 #5125
door Hans van der Meer
Dat je alleen root ziet met de JCE afbeeldingknop klopt helemaal. Je hebt dan namelijk geen rechten op de mappen er onder. Net gecontroleerd, in de editor sta ik in root. Ga ik naar de Joomla mediamanager dan staat de net geuploade afbeelding in ../2015/10
Discussie gesloten.
- joris85
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 okt 2015 05:57 #5126
door joris85
Beantwoord door joris85 in topic Restricties afbeeldingen voor Auteur
Je kan ook de betaalde versie van Ark editor nemen.
Ik heb al een paar maanden geen JCE gebruikt maar Ark is echt een super fijne editor.
En standaard werkt hij met User Folders.
Als je een keer wilt proberen kan ik je wel een versie geven waar de User folders werken.
Stuur dan even een PM
Bericht toegevoegd op 23 oktober 2015 om 12:09
Vorige bericht was op 23 oktober 2015 om 12:09
arkextensions.com/ trouwens
Ik heb al een paar maanden geen JCE gebruikt maar Ark is echt een super fijne editor.
En standaard werkt hij met User Folders.
Als je een keer wilt proberen kan ik je wel een versie geven waar de User folders werken.
Stuur dan even een PM
Bericht toegevoegd op 23 oktober 2015 om 12:09
Vorige bericht was op 23 oktober 2015 om 12:09
arkextensions.com/ trouwens
Discussie gesloten.