Datum in url die er uit moet

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
16 okt 2015 14:30 #5219 door
Datum in url die er uit moet werd gestart door
Ik ben bezig de website van mijn klant middels een nieuwe template te veranderen. De vorige bouwer gebruikte K2, maar ik wil dat niet en ik ben nu alle items die hij gemaakt heeft om te zetten naar artikelen en die dus te linken naar nieuwe menuknoppen.
En daar gebeurt iets vreemds: bij een artikel 'visie & werkwijze' bijvoorbeeld voegt joomla zelf de aanmaakdatum en nog wat cijfers toe in de url. Ik heb het oude item al helemaal weggegooid, maar ik krijg het er niet uit.

Hoe krijg ik deze er uit?
Dit is de link:
www.jinghwa.com/2015-10-14-11-14-36/visie-en-werkwijze

En dat zou dus moeten zijn:
www.jinghwa.com/visie-en-werkwijze

Verder geeft ie ook een hele rare titel aan bovenin: <strong class= etc...> Hoe krijg ie die er uit? Het browsertitelvak is leeg in de instellingen bij het menu-item...

Alvast dank voor alle reacties!
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
16 okt 2015 14:30 #5220 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Datum in url die er uit moet
Gebruik je een extensie zoals bijvoorbeeld SH404?

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Anja de Crom
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Nadat ik tien jaar actief was als webdesigner (de laatste zes jaar samen met Hilda Abbing in WebLab4
Lees meer
16 okt 2015 14:30 #5221 door Anja de Crom
Beantwoord door Anja de Crom in topic Datum in url die er uit moet
Het schijnt vaker voor te komen en heeft ermee te maken dat je linkt naar een externe url. Daarvoor maakt Joomla standaard een datum alias aan. Ik las ergens de volgende tip:

Wijzig het menu-item type tijdelijk in Scheidingsteken. Sla op. Je ziet nu dat de alias een datum is.
Wis de alias. Sla op. De alias is nu automatisch hetzelfde geworden als de menu-item titel.
Wijzig het type weer in het menu-item type dat het was. De alias blijft hetzelfde en de datum is weg.

Geen idee of het op jouw probleem van toepassing is, maar het lijkt er wel erg veel op dus misschien is het de moeite waard om dit te proberen.
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
16 okt 2015 14:30 #5222 door
Beantwoord door in topic Datum in url die er uit moet
Beste mensen, het probleem heb ik opgelost: zat 'm inderdaad in de alias Anja.
Dank voor de tips Ron, Martijn en Anja!
Discussie gesloten.
  • Anja de Crom
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Nadat ik tien jaar actief was als webdesigner (de laatste zes jaar samen met Hilda Abbing in WebLab4
Lees meer
16 okt 2015 14:30 #5223 door Anja de Crom
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena