Submenu items weergeven

• Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
07 okt 2015 09:13 #5514 door Gast
Submenu items weergeven werd gestart door Gast
Goedemorgen.

Op mijn site weststellingwerf.mijn-winkecentrum.nl heb ik een menu item aangemaakt onder de naam auto en vervoer in Weststellingwerf daaronder als submen items enkele garagebedrijven in Wolvega. Nu heb ik een submenu item aangemaakt met de naam garage en autobedrijven in weststellingwerf dit gaat prima, daar heb ik weer een artikel in geplaatst helaas zie ik dit item niet meer. Misschien ben ik niet helemaal duidelijk. Ik wil alle garage bedrijven onder brengen garage en autobedrijven in Weststellingwerf en deze tone als 3e level dropdown hoe moet ik dit instellen ???

In de module instellingen staan submenu's op ja Startniveau is 1 Eindniveau is alle

Peter Dol
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
07 okt 2015 09:13 #5515 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Submenu items weergeven
Hallo Peter,
Je linkje werkt niet is de site wel online ?

lvda
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
07 okt 2015 09:13 #5516 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Submenu items weergeven

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
07 okt 2015 09:13 #5517 door Leen
hi als ik op het Auto en Vervoer in Weststellingwerf menu klikt
zie ik gelijk dit " garage en autobedrijven in Weststellingwerf " zoals in jou uitleg beschreven voor mij lijkt het net of dit geen submenu is maar gewoon al een artikel.

lvda
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
07 okt 2015 09:13 #5518 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Submenu items weergeven
Allereerst bedankt hvdMeer voor de juiste link typefoutje is fataal,

Leen wanneer je met de muis op Auto en Vervoer in Weststellingwerf gaat staan komt er een dropdown menu tevoorschijn met daarin een aantal links naar garagebedrijven, deze wil onderbrengen in een volgend level.

het eerste item in de dropdown wordt dan garage en autobedrijven wanneer je daar met de muis op gaat staan moet er een volgende dropdown openen met daarin de links naar de garagebedrijven. Hoop dat het zo iets duidelijker is.

Het is inderdaad zo als je op Auto en Vervoer in Weststellingwerf klikt dat je naar een artikel gaat in dit geval " garage en autobedrijven in Weststellingwerf " dit wil ik graag zo houden.

Met vriendelijke groet

Peter Dol
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
07 okt 2015 09:13 #5519 door Leen
sorry als ik je niet goed begrijp maar je schrijft dit

Nu heb ik een submenu item aangemaakt met de naam garage en autobedrijven in Weststellingwerf

ik zie dat submenu echter niet verschijnen vandaar dat ik dacht dat misschien dat artikel was omdat het de zelfde naam heeft.

lvda
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
07 okt 2015 09:13 #5520 door Gast
Leen,

Had dit item uitgezet staat nu weer in de dropdown wanneer ik nu met de muis op dit item ga staan wil ik een volgende dropdown zien met daarin alle garage en autobedrijven. Hoop dat dit wat duidelijker is
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
07 okt 2015 09:13 #5521 door Leen
ja nu zie ik hem wel en als ik er op klikzie ik dit Weststellingwerf het laatste nieuws
weststellingwerf.mijn-winkelcentrum.nl/i...-in-weststellingwerf

lvda
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
07 okt 2015 09:13 #5522 door Gast
Leen, ben zelf zoekende het is niet de bedoeling dat je er op klikt, wanneer je met de muis net als bij auto en vervoer er op gaat staan wil ik een dropdown zien

Bericht toegevoegd op 7 oktober 2015 om 13:05
Vorige bericht was op 7 oktober 2015 om 12:51

Zoals je ziet staat in het navigatie menu links onder het menu item Garage en autobedrijven in Weststellingwerf - Jan Kramer auto's Wolvega helaas komt er geen dropdown in het topmenu als je met de muis op dit item gaat staan ??
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena