Blog weergave

• Patrick
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Lees meer
06 okt 2015 09:31 #5534 door Patrick
Blog weergave werd gestart door Patrick
Ik probeer een blogweergave te maken. Via een override op blog-item ben ik die gaan stylen. Echter komen er maar 4 leadings in de juiste container terecht. Leading 5 t/m 7 worden buiten de container geplaatst.

Ik heb al diverse pogingen gewaagd, maar kom er niet uit.

Iemand een oplossing?

Het gaat over deze link:
www.damclubzenderstad.nl/index.php/over-ons/de-leden

[HTML] <!DOCTYPE html><html lang="nl-nl" dir="ltr"><head><body class="site de-leden " role="document"><div id="top" class="row"><nav id="nav" class="navbar navbar-default" role="navigation"><div class="container"><div id="above-content" class="row col-md-12 hidden-xs"><div id="mainbody"><div id="content" class="col-md-12"></div><div class="leading-4" itemtype=" schema.org/BlogPosting " itemscope="" itemprop="blogPost">
schema.org/BlogPosting " itemscope="" itemprop="blogPost">
[/HTML]

Alvast bedankt voor jullie reactie.
Discussie gesloten.
  • n9iels
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
06 okt 2015 09:31 #5535 door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic Blog weergave
Zou je de hele override even kunnen neerzetten?
Ziet er naar uit dat e iets fout gaat in het loopje wat de informatie ophaalt uit de database.

Als ik zo snel even kijk zou het kunnen zijn dan je een <div> niet, of niet goed afsluit
Discussie gesloten.
  • n9iels
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
06 okt 2015 09:31 #5536 door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic Blog weergave
Als ik de originele Joomla! versie met die van jou vergelijk vermoed ik dat het hem zin in de </div> van onderen.

In jou versie wordt deze altijd geplaatst, terwijl deze enkel geplaatst moet worden als het artikel niet gepubliceerd is.

Vervang de onderste 3 regels dus door:
Code:
<?php if ($this->item->state == 0 || strtotime($this->item->publish_up) > strtotime(JFactory::getDate()) || ((strtotime($this->item->publish_down) < strtotime(JFactory::getDate())) && $this->item->publish_down != JFactory::getDbo()->getNullDate())) : ?> </div> <?php endif; ?> </div> </div>
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena