- Ontvangen bedankjes 0
Evenementregistratie met factuurmogelijkheid
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
29 sep 2015 12:53 #5540
door Gast
Evenementregistratie met factuurmogelijkheid werd gestart door Gast
Hallo,
Ik ben op zoek naar een evenementregistratie module of component waar ook een factuurmogelijkheid in zit.
Ben inmiddels bezig geweest met RSEvents Pro. Prachtige tool, maar ik kan er geen facturen uit krijgen, anders dat ik met allerlei work arounds moet werken en zelf programmeerwerk moet doen.
Ik hoor graag.
Groet,
Sandra
Ik ben op zoek naar een evenementregistratie module of component waar ook een factuurmogelijkheid in zit.
Ben inmiddels bezig geweest met RSEvents Pro. Prachtige tool, maar ik kan er geen facturen uit krijgen, anders dat ik met allerlei work arounds moet werken en zelf programmeerwerk moet doen.
Ik hoor graag.
Groet,
Sandra
Discussie gesloten.
- twin2daddy
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
29 sep 2015 12:53 #5541
door twin2daddy
Beantwoord door twin2daddy in topic Evenementregistratie met factuurmogelijkheid
Zoek in extensions.joomla.orh eens op invoicing, dan vindt je enkele componenten. Misschien is er iets tssn dat je kan gebruiken.
Of kijk eens naar Eventbooking, en zoek ook eens op events in extensions
Of kijk eens naar Eventbooking, en zoek ook eens op events in extensions
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
29 sep 2015 12:53 #5542
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Evenementregistratie met factuurmogelijkheid
Kijk eens bij
JD Ideal
: diverse ticketverkoop / eventregistratie iDeal-ondersteuning. Daar zie je diverse oplossingen met bv bevestigings-emails, die je zelf kunt opmaken (dus in de vorm van een factuur kunt uitbrengen).
groet,Lianne
groet,Lianne
Discussie gesloten.
- Anja de Crom
-
- Gebruiker
-
- Nadat ik tien jaar actief was als webdesigner (de laatste zes jaar samen met Hilda Abbing in WebLab4
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
29 sep 2015 12:53 #5543
door Anja de Crom
Beantwoord door Anja de Crom in topic Evenementregistratie met factuurmogelijkheid
Dat van die bevestigingen geldt trouwens ook voor RSEvents Pro, waar je dus al mee geëxperimenteerd hebt. Je kunt dat ook nog koppelen aan RSForm!Pro om bijvoorbeeld custom inschrijfformulieren te maken met een PDF factuur erbij.
Discussie gesloten.
- Jheroen
-
- Gebruiker
-
- Hallo
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
29 sep 2015 12:53 #5544
door Jheroen
Joomlapartner , websites - maatwerk - migratie - design - onderhoud