- Ontvangen bedankjes 0
Registreren op de site -> Calender.setup : nothing to setup
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
29 sep 2015 20:19 #5636
door
Registreren op de site -> Calender.setup : nothing to setup werd gestart door
Ik haak maar even aan bij dit topic. Ik heb namelijk sinds kort hetzelfde probleem als hierboven beschreven. Op deze site:
www.derank.nl/login/registreren
komt ook de calender-setup-foutmelding te voorschijn. de aangedragen oplossing werkt niet, omdat Joomla 3.4.4. geen Mootools-plugin in zich draagt.
Het lijkt er haast op dat dit een bug is in Joomla 3.4.4 aangezien het feilloos werkt op de testomgeving (betreft een kopie van dezelfde site, die nog draait op Joomla 3.4.1): test.derank.nl/login/registreren
Iemand een idee hoe ik dit oplos op de live-site?
Dank!
Ronald
Het lijkt er haast op dat dit een bug is in Joomla 3.4.4 aangezien het feilloos werkt op de testomgeving (betreft een kopie van dezelfde site, die nog draait op Joomla 3.4.1): test.derank.nl/login/registreren
Iemand een idee hoe ik dit oplos op de live-site?
Dank!
Ronald
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
29 sep 2015 20:19 #5637
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Registreren op de site -> Calender.setup : nothing to setup
Hoi rhschipper. Je reageerde in een topic uit 2011 (!) over Joomla 2.5 terwijl je zelf aangeeft Joomla 3.4.4 te gebruiken. Ik heb daarom je vraag als nieuw topic verplaatst naar het juiste forumonderdeel, zou je hier in de toekomst rekening mee kunnen houden?
Ik heb even snel "gegoogled" en zag meerdere topics met verschillende oorzaken. Mijn eerste idee is dat er iets niet goed werkt in 3.4.4. van de extensies of template. Gebruik je de laatste versie van je template? Want het komt vaker voor dat een template na een update ineens gek doet omdat de bouwer gebruikt maakt van core-hacks die dan niet meer werken.
En zijn alle gebruikte extensies ook bijgewerkt?
Ik heb even snel "gegoogled" en zag meerdere topics met verschillende oorzaken. Mijn eerste idee is dat er iets niet goed werkt in 3.4.4. van de extensies of template. Gebruik je de laatste versie van je template? Want het komt vaker voor dat een template na een update ineens gek doet omdat de bouwer gebruikt maakt van core-hacks die dan niet meer werken.
En zijn alle gebruikte extensies ook bijgewerkt?
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
29 sep 2015 20:19 #5638
door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Registreren op de site -> Calender.setup : nothing to setup
Succes, template updates zijn altijd verstandig om ook te installeren.
Discussie gesloten.