- Ontvangen bedankjes 0
Event handler is niet herkend
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
22 sep 2015 16:41 #5729
door
Event handler is niet herkend werd gestart door
Krijg de laatste 4 dagen de volgende melding in de backhand van joomla te zien
JDispatcher: :register: Event handler is niet herkend. Handler: plgContentMyPlugin
Iemand een idee hoe dit te verhelpen?
JDispatcher: :register: Event handler is niet herkend. Handler: plgContentMyPlugin
Iemand een idee hoe dit te verhelpen?
Discussie gesloten.
- n9iels
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 sep 2015 16:41 #5730
door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic Event handler is niet herkend
Ha John,
Waar krijg je deze foutmelding precies?
Zou zelf denken dat het gaat om een plugin met de naam MyPlugin. Zoek deze even op onder plugins->beheer en schakel hem uit.
Is de melding weg, kun je bekijken of je die plugin nodig hebt. Zoja even de maker contacteren erover of die het kan oplossen.
Groeten,
Niels
Waar krijg je deze foutmelding precies?
Zou zelf denken dat het gaat om een plugin met de naam MyPlugin. Zoek deze even op onder plugins->beheer en schakel hem uit.
Is de melding weg, kun je bekijken of je die plugin nodig hebt. Zoja even de maker contacteren erover of die het kan oplossen.
Groeten,
Niels
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 2
22 sep 2015 16:41 #5731
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Event handler is niet herkend
Aangezien dat een betaalde extensie is, is het dan niet verstandiger om de vraag bij hun neer te leggen? Misschien dat er een update beschikbaar is.
Je gebruikt deze extensie in Joomla 2.5?
Je gebruikt deze extensie in Joomla 2.5?
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
- n9iels
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 sep 2015 16:41 #5732
door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic Event handler is niet herkend
hmm narigheid allemaal, wat maakt die extensie zo belangrijk dat je hem echt nodig hebt?
Discussie gesloten.
- n9iels
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 sep 2015 16:41 #5733
door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic Event handler is niet herkend
Als de extensie puur op veiligheid is gefocust zie ik niet in waarom je hem wilt gebruiken.
Joomla! 2.5 is inderdaad end of life. Maar waarom dan niet over op Joomla! 3? Joomla! Is een veilig CMS systeem van zichzelf. Mocht je toch meer veiligheid willen kun je AdmimTools van Akeeba gebruiken. Kun je bijvoorbeeld je Admin Gedeelte afschermen of enkel toegankelijk maken vanaf een bepaald IP adres.
Mijn advies is dan ook: laat deze extensie vallen en ga over op Joomla! 3.
Joomla! 2.5 is inderdaad end of life. Maar waarom dan niet over op Joomla! 3? Joomla! Is een veilig CMS systeem van zichzelf. Mocht je toch meer veiligheid willen kun je AdmimTools van Akeeba gebruiken. Kun je bijvoorbeeld je Admin Gedeelte afschermen of enkel toegankelijk maken vanaf een bepaald IP adres.
Mijn advies is dan ook: laat deze extensie vallen en ga over op Joomla! 3.
Discussie gesloten.
- n9iels
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 sep 2015 16:41 #5734
door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic Event handler is niet herkend
Aha oke,ik vat hem. Hopelijk dat de extensie maker je verder kan helpen.
Succes!
Succes!
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 sep 2015 16:41 #5735
door
Beantwoord door in topic Event handler is niet herkend
n9iels & hvdmeer
Ik heb antwoord terug gekregen vanuit OSE, teleurstellend voor een nogal duur software pakket.
Echter het probleem is opgelost, we weten hoe Nederlanders kunnen zijn. Als het zo niet gaat dan doen we het zo.
En dat is gewoon even alles opnieuw software opnieuw inladen, en de fout is weg en de instellingen staan als het zelfde zoals voor heen. Ik dank u beide heren voor de hulp die jullie hebben aangeboden.
Probleem opgelost
Ik heb antwoord terug gekregen vanuit OSE, teleurstellend voor een nogal duur software pakket.
Echter het probleem is opgelost, we weten hoe Nederlanders kunnen zijn. Als het zo niet gaat dan doen we het zo.
En dat is gewoon even alles opnieuw software opnieuw inladen, en de fout is weg en de instellingen staan als het zelfde zoals voor heen. Ik dank u beide heren voor de hulp die jullie hebben aangeboden.
Probleem opgelost
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 2
22 sep 2015 16:41 #5736
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Event handler is niet herkend
Mooi om te horen john01. Is OSE dan een beter alternatief dan Admin Tools Pro?
www.akeebabackup.com/products/admin-tools.html
www.akeebabackup.com/products/admin-tools.html
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.