- Ontvangen bedankjes 0
Engelse website - NL tekst
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
23 sep 2015 10:42 #5737
door Gast
Engelse website - NL tekst werd gestart door Gast
Hoihoi,
Ik ben sinds afgelopen maand beheerder van www.fosst.nl . Joomla was nogal wat uitvogelen, maar ik krijg het langzaam door. Van anderen begrijp ik dat onze website redelijk outdated is qua template en plugins, maar dat is voor latere zorg.
Wanneer je op de Nederlandse pagina ( www.fosst.nl/nl/ ) krijg ik de artikelen die ik laad gewoon in het NL, echter, wanneer ik naar onze engelstalige website navigeer ( www.fosst.nl/en/ ) krijg ik de header wel in het Engels, maar de tekst in het Nederlands.
Hoe kan ik dit oplossen?
Dankje!
Ik ben sinds afgelopen maand beheerder van www.fosst.nl . Joomla was nogal wat uitvogelen, maar ik krijg het langzaam door. Van anderen begrijp ik dat onze website redelijk outdated is qua template en plugins, maar dat is voor latere zorg.
Wanneer je op de Nederlandse pagina ( www.fosst.nl/nl/ ) krijg ik de artikelen die ik laad gewoon in het NL, echter, wanneer ik naar onze engelstalige website navigeer ( www.fosst.nl/en/ ) krijg ik de header wel in het Engels, maar de tekst in het Nederlands.
Hoe kan ik dit oplossen?
Dankje!
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
23 sep 2015 10:42 #5738
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Engelse website - NL tekst
Welkom bij JoomlaCommunity!
Ik hoop dat de artikelen die gepubliceerd moeten worden vertaald zijn.
Het instellen op de Engelse taal betekent dat de standaard teksten van Joomla in die taal worden getoond, zoals "Artikelen" of "Articles". Je moet echter ook nog aangeven welk artikel voor Nederlands getoond moet worden en welke in het Engels.
Hier staat een beschrijving hoe meertaligheid werkt (voor een oudere versie van Joomla, maar nog steeds bruikbaar): help.joomlacommunity.eu/joomla-25/287-in...la-25.html?showall=1
Ik hoop dat de artikelen die gepubliceerd moeten worden vertaald zijn.
Het instellen op de Engelse taal betekent dat de standaard teksten van Joomla in die taal worden getoond, zoals "Artikelen" of "Articles". Je moet echter ook nog aangeven welk artikel voor Nederlands getoond moet worden en welke in het Engels.
Hier staat een beschrijving hoe meertaligheid werkt (voor een oudere versie van Joomla, maar nog steeds bruikbaar): help.joomlacommunity.eu/joomla-25/287-in...la-25.html?showall=1
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 sep 2015 10:42 #5739
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Engelse website - NL tekst
Uiteraard, slim. haha. Dankjewel!
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
23 sep 2015 10:42 #5740
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Engelse website - NL tekst
En misschien is het verstandiger om eerst je website up-to-date te maken ivm veiligheid.
Ik zet je topic op Opgelost, succes!
Ik zet je topic op Opgelost, succes!
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.