Wordpress & woocommerce vs Magento enJoomla dan?

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
09 sep 2015 05:59 #5922 door
Het zou goed zijn, dat 'we' eens een vergelijking maakt tussen Joomla & Hikashop, Joomla & Virtuemart vs. Wordpress met Woocommerce. Ik heb onderstaand artikel net pas gelezen. Het is nog niet eens goed doorgedrongen..
www.frankwatching.com/archive/2015/09/08...uze-voor-je-webshop/ .

Ik gebruik de 3 smaken van Joomla 3.4.x & Hikashop en heb bij de business versie nog wat vraagtekens bij de microdata. Die staan wel aan, maar of het is volgens de (Google)- regels, weet ik nog niet zo heel zeker, want te weinig test materiaal en ervaring.

Kent iemand van 'ons' deze Woocommerce al?

[edit hvdmeer] Uw topic is verplaatst naar het juiste forum, graag opletten in welke forum u een topic plaatst.
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
09 sep 2015 05:59 #5923 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Wordpress & woocommerce vs Magento enJoomla dan?
??? Ik heb niks inhoudelijks gezegd in dit topic behalve dat ik het topic even verplaatst heb naar een juist forumonderdeel. Discussie en informatie delen is een goed ding vind ik persoonlijk. :cool:

Al een tijdje is Wordpress het meest populaire "CMS", logisch dat mensen er van gehoord hebben en denken, dat wil ik ook. Er zullen genoeg redenen zijn om voor Joomla te kiezen. Ik ben niet zo thuis in WP dus ik ga met vingers er niet aan branden. Het is als webbouwer dus handig om deze redenen te kennen en met argumenten te komen waarom Joomla beter is.

Magento is echt een e-commerce oplossing, maar deze is goed te combineren met een Joomla website door middel van bijvoorbeeld magebridge.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
09 sep 2015 05:59 #5924 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Wordpress & woocommerce vs Magento enJoomla dan?
Hoi Waitsee, ik heb je topic vanuit Feedback joomlacommuniteu verplaatst, want dit topic heeft natuurlijk niks te maken met deze website. :)

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena