- Ontvangen bedankjes 0
Template + extensie = defect menu/site
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
04 sep 2015 10:32 #5963
door Gast
Template + extensie = defect menu/site werd gestart door Gast
Geachte allemaal,
Ik gebruik momenteel het design control template by shape5, waar ik zeer tevreden over ben.
Ik heb echter een probleem met bepaalde extensies in combinatie met control design. Als ik deze gebruikt, werken de uitklapboxen van het menu niet meer. Ik heb het probleem met:
Load module into article
ARI Image Slider
Zodra ik een van beide gebruik werkt het menu dus niet meer.
Weet iemand hoe dit kan, en of het voorkomen/omzeild kan worden. Is er bijvoorbeeld een bepaalde techniek die beide plugins gebruiken?
Als iemand me ook maar informatie hierover kan geven ben ik hen zeer dankbaar.
(Ps. site is TTV-VVV , hersteld van een backup en dus volledig werkend)
Ik gebruik momenteel het design control template by shape5, waar ik zeer tevreden over ben.
Ik heb echter een probleem met bepaalde extensies in combinatie met control design. Als ik deze gebruikt, werken de uitklapboxen van het menu niet meer. Ik heb het probleem met:
Load module into article
ARI Image Slider
Zodra ik een van beide gebruik werkt het menu dus niet meer.
Weet iemand hoe dit kan, en of het voorkomen/omzeild kan worden. Is er bijvoorbeeld een bepaalde techniek die beide plugins gebruiken?
Als iemand me ook maar informatie hierover kan geven ben ik hen zeer dankbaar.
(Ps. site is TTV-VVV , hersteld van een backup en dus volledig werkend)
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
04 sep 2015 10:32 #5964
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Template + extensie = defect menu/site
Ik heb zo snel geen oplossing voor je maar er zijn vast alternatieven voor de gebruikte extensies, misschien dat die wel werken.
In ieder geval heeft NoNumber ModulesAnywhere , die gebruik ik zelf ook naar volle tevredenheid.
In ieder geval heeft NoNumber ModulesAnywhere , die gebruik ik zelf ook naar volle tevredenheid.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
04 sep 2015 10:32 #5965
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Template + extensie = defect menu/site
Hallo Nathan,
ik denk dat het iets met de jquery te maken heeft in je ari imageslider
als ik bij modulebeheer mod_ariimageslider de Include jQuery op NO zet werkt het menu wel
bij mijn testsite. die Load module into article zegt mij niks en werkt bij mij ook niet echt
ik denk dat het iets met de jquery te maken heeft in je ari imageslider
als ik bij modulebeheer mod_ariimageslider de Include jQuery op NO zet werkt het menu wel
bij mijn testsite. die Load module into article zegt mij niks en werkt bij mij ook niet echt
lvda
Discussie gesloten.