- Ontvangen bedankjes 0
Kan opeens niet meer in joomla administrator
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
29 aug 2015 18:33 #5997
door Gast
Kan opeens niet meer in joomla administrator werd gestart door Gast
www.stream01.nl
Joomla 3.4.3
Hoi,
ik heb vanmiddag nog iets gedaan op de nieuwe website en gewoon afgesloten. Maar nu kan ik niet meer in de joomla administrator komen. Krijg een witte pagina
stream01.nl/administrator/
stream01.nl Maar de website is gewoon zichtbaar. Ik heb zojuist een nieuwe Joomla er overheen ge-upload zonder installation maar dat mocht niet baten helaas. Is er nog een mogelijkheid om daar nu nog in te komen?
Vriendelijke groet, Herman.
Joomla 3.4.3
Hoi,
ik heb vanmiddag nog iets gedaan op de nieuwe website en gewoon afgesloten. Maar nu kan ik niet meer in de joomla administrator komen. Krijg een witte pagina
stream01.nl/administrator/
stream01.nl Maar de website is gewoon zichtbaar. Ik heb zojuist een nieuwe Joomla er overheen ge-upload zonder installation maar dat mocht niet baten helaas. Is er nog een mogelijkheid om daar nu nog in te komen?
Vriendelijke groet, Herman.
Discussie gesloten.
29 aug 2015 18:33 #5998
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Kan opeens niet meer in joomla administrator
Hallo,
bekijk onderstaande topic eens.
forum.joomlacommunity.eu/showthread.php?t=24371
Deze persoon had ook het zelfde probleem in de backend.
De code -> Display: none werd toegevoegd door een bepaalde extensie.
Succes ermee.
Groeten Ron
bekijk onderstaande topic eens.
forum.joomlacommunity.eu/showthread.php?t=24371
Deze persoon had ook het zelfde probleem in de backend.
De code -> Display: none werd toegevoegd door een bepaalde extensie.
Succes ermee.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
29 aug 2015 18:33 #5999
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Kan opeens niet meer in joomla administrator
in get bestand administrator/index.php staat op regel 15
display:none;
Als je dat weghaalt zou alles weer moeten werken.
Hoe dat daar komt? geen idee.
Ad
PS Ron wat eerder tot dezelfde conclusie gekomen. Dan moet het wel goed zijn;)
Zie het bericht #30 van de link die Ron gaf
Bericht toegevoegd op 1 september 2015 om 18:37
Vorige bericht was op 29 augustus 2015 om 21:56
bij stream01.nl/administrator/
is de witte pagina verdwenen en zie ik nu de joomla admin login pagina.
Misschien wil Herman (TS) ons nog even melden wat hij gedaan heeft en of alle problemen opgelost zijn ?
Ad
display:none;
Als je dat weghaalt zou alles weer moeten werken.
Hoe dat daar komt? geen idee.
Ad
PS Ron wat eerder tot dezelfde conclusie gekomen. Dan moet het wel goed zijn;)
Zie het bericht #30 van de link die Ron gaf
Bericht toegevoegd op 1 september 2015 om 18:37
Vorige bericht was op 29 augustus 2015 om 21:56
bij stream01.nl/administrator/
is de witte pagina verdwenen en zie ik nu de joomla admin login pagina.
Misschien wil Herman (TS) ons nog even melden wat hij gedaan heeft en of alle problemen opgelost zijn ?
Ad
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
29 aug 2015 18:33 #6000
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Kan opeens niet meer in joomla administrator
Ik wil jullie even hartelijk danken voor de moeite. Ik kon geen backup zetten omdat ik net een nieuwe dedi server heb en plesk niet kende nog. Inmiddels heb ik dat wel uitgedokterd
Maar in de tussentijd heb ik maar een nieuwe Joomla geinstalleerd.
Groetjes, Herman.
Maar in de tussentijd heb ik maar een nieuwe Joomla geinstalleerd.Groetjes, Herman.
Discussie gesloten.