Geselecteerde artikelen als batch verwerken

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 jun 2015 23:25 #6033 door

Wat is het nut ervan, het is een storend factor in het geheel. Hoe kan dit uitgezet worden?
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
25 jun 2015 23:25 #6034 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Geselecteerde artikelen als batch verwerken
Hallo John01,

dat zie je toch alleen maar
als je in het admin gedeelte als administrator bent ingelogd ?
En het nut is dat je dus meerdere artikelen of menu's etc kan of koperen of verplaatsen

lvda
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 jun 2015 23:25 #6035 door
Dank je wel voor je antwoord terug.
Ik had even erbij moeten schrijven in de Back End.
En even iets weg moeten laten, wat het nut ervan was.

Hoe dat uit te zetten was beter geweest omdat wel te laten staan. Maar goed het nu de vraag die open blijft staan, hoe dat uit te zetten?
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
25 jun 2015 23:25 #6036 door Leen
Ik begrijp nu denk ik dat er bij misschien iets niet geheel goed gaat met die batch ?
Kan het zijn dat je van zoiets als hier last heb ?
forum.joomla.org/viewtopic.php?f=708&t=786741

lvda
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 jun 2015 23:25 #6037 door
Zojuist in cloudflare "Rocket Loader" uitgezet, zelfde resultaat dat de batch blijft opkomen.
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
25 jun 2015 23:25 #6038 door Leen
Ik zelf ken dat/dit probleem niet maar blijkbaar zijn er toch meer die dat rare verschijnsel hebben of hadden www.joomlashine.com/forum/57-jsn-powerad...ocess-pop-up-windows
ik weet verder niet precies wat ze met die

you can add a page rule for yourdomain.tld/administrator/*

bedoelen maar misschien dat iemand anders hier op het forum dit beter begrijp dan ik het dan uit legt .

lvda
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 jun 2015 23:25 #6039 door
Wat ik er misschien uit op kan maken is het volgende.
In cloudflare kan je inderdaad "Rocket Loader" uitzetten, zoals beschreven die staat nu al iets meer dan een uur uit. Wellicht had het even tijd nodig, spijtig genoeg dus niet.

Je kunt een nieuwe Rule aanmaken
Add new rule

Enter the pattern you want to match and choose the rules you want to apply. Changes will take up to 60 seconds to go into effect.

Echter ik heb deze rule al aangemaakt zonder de "Rocket Loader" en het aparte van dit geheel is wel het volgende.

Cloudflare
JoomlaShine templates

Het kan dus zo zijn dat bij de templates van JoomlaShine dit probleem ontstaat, met andere woorden eens een andere template aanzetten. Dat heeft ook geen effect bij een andere template zoals de beez3, de pop-up blijft gewoon opkomen.

Nu dat ik er zo over nadenk, had ik eerst helemaal nog geen cloudflare, toen had ik al dat probleem met die pop-up. Het is dan iets anders.

Bericht toegevoegd op 27 augustus 2015 om 11:46
Vorige bericht was op 26 juni 2015 om 16:22

Goed na een paar maanden is dit probleem nog steeds aanwezig, inmiddels heb ik wel diverse zaken verwijderd van mijn computer zoals cloudflare die niet meer gekoppeld stond op de deze website. Naast dat feit de joomla versie standaard configuratie laten werken, en het probleem blijft aanwezig.

Al met al, niets heeft ervoor gezorgd dat batch verwerken uit dit scherm verdwijnt.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena