- Ontvangen bedankjes 0
Positie logo en hoofdmenu
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
20 dec 2016 13:18 #62
door
Positie logo en hoofdmenu werd gestart door
Hallo allemaal,
Gisteren al enorm goed en snel geholpen op dit forum. Zit nu met het volgende;
Op mijn site staan het logo en het hoofdmenu bovenaan, in het header gedeelte zeg maar. Nu probeer ik met firefox en de web-developer erachter te komen waar ik deze afmetingen aan moet passen, alleen je snapt het al, ik kom er niet achter waar?
Zou iemand mij op weg kunnen helpen?
De bedoeling is dat het logo wat verder naar boven gaat, en dan kan de ruimte eronder wat kleiner worden.
Als dat gelukt is wil ik het hoofdmenu graag iets laten zakken zodat deze ongeveer in lijn ligt met het logo.
Website staat in mijn profielinformatie.
vriendelijke groet,
Martin
Gisteren al enorm goed en snel geholpen op dit forum. Zit nu met het volgende;
Op mijn site staan het logo en het hoofdmenu bovenaan, in het header gedeelte zeg maar. Nu probeer ik met firefox en de web-developer erachter te komen waar ik deze afmetingen aan moet passen, alleen je snapt het al, ik kom er niet achter waar?
Zou iemand mij op weg kunnen helpen?
De bedoeling is dat het logo wat verder naar boven gaat, en dan kan de ruimte eronder wat kleiner worden.
Als dat gelukt is wil ik het hoofdmenu graag iets laten zakken zodat deze ongeveer in lijn ligt met het logo.
Website staat in mijn profielinformatie.
vriendelijke groet,
Martin
Discussie gesloten.
20 dec 2016 13:18 #63
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Positie logo en hoofdmenu
Hallo,
ga naar templates --> rsbrixton --> css --> template.css
Zoek regel 822 op en daar zie je onderstaande code.
3rem moet 2.5rem worden!
Kijk of je template makers een custom.css in je template hebben waar in je de aanpaste code kan plaatsen en natuurlijk opslaan.
Wanneer je de code aanpast in je template.css en je hebt in de toekomst een update van je template dan kunnen deze aanpassingen verloren gaan!
Succes ermee.
Groeten Ron
ga naar templates --> rsbrixton --> css --> template.css
Zoek regel 822 op en daar zie je onderstaande code.
Code:
.navbar .navbar-inner {
display: table;
padding: 3rem;
}
Kijk of je template makers een custom.css in je template hebben waar in je de aanpaste code kan plaatsen en natuurlijk opslaan.
Wanneer je de code aanpast in je template.css en je hebt in de toekomst een update van je template dan kunnen deze aanpassingen verloren gaan!
Succes ermee.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
20 dec 2016 13:18 #64
door
Beantwoord door in topic Positie logo en hoofdmenu
er zit heel wat verstopt in template.css ben ik al achter 
wel leuk want ik leer er zo een boel van, heb de wijzigingen van ron inmiddels doorgevoerd en het is mij naar het zin zo! bedankt allemaal voor het meedenken

wel leuk want ik leer er zo een boel van, heb de wijzigingen van ron inmiddels doorgevoerd en het is mij naar het zin zo! bedankt allemaal voor het meedenken
Discussie gesloten.