- Ontvangen bedankjes 0
uploaden pdf
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
17 aug 2015 10:03 #6202
door Gast
uploaden pdf werd gestart door Gast
Hoe kan ik pdf bestanden uploaden?
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
17 aug 2015 10:03 #6203
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic uploaden pdf
Hoi Sursum en welkom op dit forum. Ik heb je vraag verplaatst van Template naar Overig aangezien het uploaden van een bestand niks te maken heeft met templates.
Je kan op verschillende manieren een PDF bestand uploaden. Je kan dat met een FTP programma, als ik me niet vergis ook via de media manager (zelf nooit gedaan) of bijvoorbeeld in een extensie als een downloadmanager. Vraag is, wat wil je met het bestand doen?
Je kan op verschillende manieren een PDF bestand uploaden. Je kan dat met een FTP programma, als ik me niet vergis ook via de media manager (zelf nooit gedaan) of bijvoorbeeld in een extensie als een downloadmanager. Vraag is, wat wil je met het bestand doen?
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
17 aug 2015 10:03 #6204
door Gast
Beantwoord door Gast in topic uploaden pdf
In het eerste gedeelte kun je zien hoe je een PDF kunt uploaden, het twee deel laat zien hoe je een link kunt maken naar een PDF vanuit een artikel (alleen als je de JCE Editor gebruikt)
www.joomla-online.nl/leeromgeving/proefl...oomla-artikel-voegen
www.joomla-online.nl/leeromgeving/proefl...oomla-artikel-voegen
Discussie gesloten.