- Ontvangen bedankjes 0
Hulp nodig met ''Redirecting"
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
15 aug 2015 10:28 #6205
door Gast
Hulp nodig met ''Redirecting" werd gestart door Gast
Hallo,
:cool:
:(Vraag:
Hoe zorg ik ervoor dat wanneer ik naar " www.suzukicentrum.nl " ga.
De gebruiker dit te zien krijgt: " www.suzukicentrum.nl/centrum/ "
Maar nog wel alleen: " www.suzukicentrum.nl " staat in zijn adresbalk van zijn browser. (terwijl hij werkelijk hier is " www.suzukicentrum.nl/centrum/":eek :
iets met .htacces? Iets met index.php?::angry::
ik ben een total noob ::thumbsup:: . help en uitleg zijn van harte welkom!::cry::
Mijn dank is groot!
::angel::
:cool:
:(Vraag:
Hoe zorg ik ervoor dat wanneer ik naar " www.suzukicentrum.nl " ga.
De gebruiker dit te zien krijgt: " www.suzukicentrum.nl/centrum/ "
Maar nog wel alleen: " www.suzukicentrum.nl " staat in zijn adresbalk van zijn browser. (terwijl hij werkelijk hier is " www.suzukicentrum.nl/centrum/":eek :
iets met .htacces? Iets met index.php?::angry::
ik ben een total noob ::thumbsup:: . help en uitleg zijn van harte welkom!::cry::
Mijn dank is groot!
::angel::
Discussie gesloten.
15 aug 2015 10:28 #6206
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Hulp nodig met ''Redirecting"
Hallo Mark,
als eerste van harte welkom hier
Vraagje van mijn kant waarom zet je niet gehele site in je hoofddomein?
Waarom staat hij nu het subdomein centrum?
Want wanneer ik nu naar het hoofddomein surf zie ik alleen de standaard apache pagina.
Groeten Ron ::lol::
als eerste van harte welkom hier

Vraagje van mijn kant waarom zet je niet gehele site in je hoofddomein?
Waarom staat hij nu het subdomein centrum?
Want wanneer ik nu naar het hoofddomein surf zie ik alleen de standaard apache pagina.
Groeten Ron ::lol::
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
15 aug 2015 10:28 #6207
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Hulp nodig met ''Redirecting"
Hallo Mark9150,
Ik begrijp dat je een eigen servertje heb gemaakt ?
en dat werkt(draai) denk met Linux ? of heb je dat nog eventueel in een virtualbox draaien onder windows.?.
Ik begrijp dat je een eigen servertje heb gemaakt ?
en dat werkt(draai) denk met Linux ? of heb je dat nog eventueel in een virtualbox draaien onder windows.?.
lvda
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
15 aug 2015 10:28 #6208
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Hulp nodig met ''Redirecting"
ik zou toch denken als je met filezilla of ander ftp programma je website kan benaderen dat het geen probleem mag zijn om dan de boel uit de submap te verplaatsten naar de root
ik zie ook dat ze een aardige handleiding hebben ook al is het beetje zoeken
faq.vdx.nl/webhosting/webhosting/385/Wat...an-mijn-website.html
ps hier nog plaatje voor voorbeeldje htaccess verwijzing
ik zie ook dat ze een aardige handleiding hebben ook al is het beetje zoeken
faq.vdx.nl/webhosting/webhosting/385/Wat...an-mijn-website.html
ps hier nog plaatje voor voorbeeldje htaccess verwijzing
lvda
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
15 aug 2015 10:28 #6209
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Hulp nodig met ''Redirecting"
Ben er nu mee bezig, ik laat nog weten of het gelukt is. Bedankt voor de goede zorgen in ieder geval 
Bericht toegevoegd op 17 augustus 2015 om 13:33
Vorige bericht was op 17 augustus 2015 om 12:59
Beste Rondeb & Leen2911.
Het is me wonderbaarlijk genoeg gelukt.
Mijn dank is groot.
~Godspeed

Bericht toegevoegd op 17 augustus 2015 om 13:33
Vorige bericht was op 17 augustus 2015 om 12:59
Beste Rondeb & Leen2911.
Het is me wonderbaarlijk genoeg gelukt.
Mijn dank is groot.
~Godspeed
Discussie gesloten.