Starten met Joomla

• Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
16 aug 2015 18:30 #6218 door Gast
Starten met Joomla werd gestart door Gast
Beste lezer,

voor een vijwilligesorgansitie wil ik graag een website maken met een goed bruikbare en flexibele CMS. Bij het hostingbedrijf waar de huidige website staat is Joomla geinstalleerd. Ik heb herhaalde pogingen gedaan om een simpele website te maken (responsive, met een slider, menu links met forum bijv) maar dat lukt me niet. Kan iemand me op weg helpen ?

Ik had wat kennis van Frontpage en met Expression web kom ik ook nog wel een eind, maar hoe die interface van Joomla praktisch te kunnen gebruiken met extenties, plugins, templates...is mij echt een raadsel. Er zitten al heel wat uurtjes in, maar zonder resultaat.

Vriendelijke groet.
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
16 aug 2015 18:30 #6219 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Starten met Joomla
John200, welkom op dit forum.
Het makkelijkste is misschien niet meteen in het diepe te springen, als je meteen allerlei extensies gaat proberen maar je hebt Joomla zelf nog niet helemaal in de vingers dan kan je soms wat verdwalen in informatie.

Misschien is een goed begin en een duidelijk uitleg hier voor je te vinden:
www.joomlain24dagen.nl/

Je kan lokaal al makkelijk testen met Joomla, ik weet niet of je daar al mee bekend bent.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
16 aug 2015 18:30 #6220 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Starten met Joomla
Veel dank voor je reactie hvdmeer! Ik ga 'Joomla in 14 dagen' bekijken en kan ook mee aan de slag, omdat ik gebruik kan maken van een geinstalleerde versie op het domein waar onze oude website ook staat. Ik hoop dat het een praktische handleiding is, (heb er al een paar geprobeerd).

Vriendelijke groet.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena