gebruikersinstellingen

  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
11 aug 2015 09:16 #6328 door
gebruikersinstellingen werd gestart door
Hoi,

Heb een website die draait op 2.5.17 en iedereen kan zich automtaisch registreren asl gebruiker. Als ij bij algemene instelingen -syteem kijk zie ik alleen maar een pad naar logmap maar verder niets. Waar kan ik dat automatiisch registreren uitzetten wantz ie nu allerlei russische gebruykers ed die ik daar absoluut niet wil zien
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
11 aug 2015 09:16 #6329 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic gebruikersinstellingen
2.5.17.................
Het enige advies dat ik kan geven is eerst maar eens naar de laatste 2.5 versie.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
11 aug 2015 09:16 #6330 door Leen
Beantwoord door Leen in topic gebruikersinstellingen
En als je dan ben geüpdatet dan kan je bij administratie gebruikersbeheer
recht boven knop opties drukken en instellen wat je wilt hebben

lvda
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena