- Ontvangen bedankjes 0
redirect in adresbalk onzichtbaar maken
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
06 aug 2015 13:25 #6375
door Gast
redirect in adresbalk onzichtbaar maken werd gestart door Gast
De onderstaande site bevat een redirect in de index.html file die verwijst naar site/joomla.
Dit werkt prima, echter wil ik binnenkort de redirect naar een andere locatie laten verwijzen en wil niet dat deze zichtbaar is in de adresbalk.
Hoe verberg ik het achtervoegsel in de adresbalk, dus het deel achter de domeinnaam ?
www.bridgeclubalert.nl/
Bericht toegevoegd op 6 augustus 2015 om 15:25
Vorige bericht was op 5 augustus 2015 om 22:10
Stel ik zo'n domme vraag die niemand wil antwoorden of is ie zo intelligent dat niemand het weet ?
Dit werkt prima, echter wil ik binnenkort de redirect naar een andere locatie laten verwijzen en wil niet dat deze zichtbaar is in de adresbalk.
Hoe verberg ik het achtervoegsel in de adresbalk, dus het deel achter de domeinnaam ?
www.bridgeclubalert.nl/
Bericht toegevoegd op 6 augustus 2015 om 15:25
Vorige bericht was op 5 augustus 2015 om 22:10
Stel ik zo'n domme vraag die niemand wil antwoorden of is ie zo intelligent dat niemand het weet ?
Discussie gesloten.
- Eric Beernink
-
- Gebruiker
-
- [url=https://www.insitevision.nl]www.insitevision.nl[/url] voor een website die past bij uw wensen!
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
06 aug 2015 13:25 #6376
door Eric Beernink
Beantwoord door Eric Beernink in topic redirect in adresbalk onzichtbaar maken
Hallo Piet200,
Het eerste wat ik me afvraag bij het lezen van je vraag is "Waarom zit er nu al een redirect in je site" en staat Joomla! niet in de root van je hosting maar in een mapje "joomla"?
Tweede wat ik niet duidelijk heb is of je wilt redirecten naar een andere map binnen je hosting of naar een andere webserver (onduidelijk wat je met "andere locatie" bedoeld).
Wellicht was e.e.a. te summier omschreven voor een goed antwoord.
Ik heb verder geen ervaring met hetgeen jij wilt maar even Googlen levert de volgende link op:
web-sitess.blogspot.nl/2010/10/url-maski...redirection-url.html
Misschien vind je daar wat meer info.
M.vr.gr.,
Eric
Het eerste wat ik me afvraag bij het lezen van je vraag is "Waarom zit er nu al een redirect in je site" en staat Joomla! niet in de root van je hosting maar in een mapje "joomla"?
Tweede wat ik niet duidelijk heb is of je wilt redirecten naar een andere map binnen je hosting of naar een andere webserver (onduidelijk wat je met "andere locatie" bedoeld).
Wellicht was e.e.a. te summier omschreven voor een goed antwoord.
Ik heb verder geen ervaring met hetgeen jij wilt maar even Googlen levert de volgende link op:
web-sitess.blogspot.nl/2010/10/url-maski...redirection-url.html
Misschien vind je daar wat meer info.
M.vr.gr.,
Eric
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
06 aug 2015 13:25 #6377
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic redirect in adresbalk onzichtbaar maken
Hoi piet200, je bericht heb je gisteravond om 22.10 geplaatst en vandaag om 15.25 heb je je topic gekickt, binnen 24 uur. Wij zien hier liever niet dat je dit doet, het staat overigens ook in de forumregels.
Het is mooi weer, het is de vakantieperiode. Er zijn dagen dat ik thuis de PC niet aanslinger en ik zal vast de enige niet zijn, dus graag voortaan even wat langer wachten. :cool:
Je kan hier uit de documentatie lezen hoe je dit kan doen, het is een oudje maar de techniek blijft het zelfde. Vergeet niet daarna je configuration.php aan te passen en zorg dat je een backup maakt.
help.joomlacommunity.eu/joomla-25/284-in...naar-andere-map.html
Het is mooi weer, het is de vakantieperiode. Er zijn dagen dat ik thuis de PC niet aanslinger en ik zal vast de enige niet zijn, dus graag voortaan even wat langer wachten. :cool:
Je kan hier uit de documentatie lezen hoe je dit kan doen, het is een oudje maar de techniek blijft het zelfde. Vergeet niet daarna je configuration.php aan te passen en zorg dat je een backup maakt.
help.joomlacommunity.eu/joomla-25/284-in...naar-andere-map.html
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.