- Ontvangen bedankjes 0
Joomla springt bij opslaan steeds weer naar de homepage
- Meander
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Devoted Joomla User
Minder
Lees meer
26 jul 2015 15:45 #6440
door Meander
Joomla springt bij opslaan steeds weer naar de homepage werd gestart door Meander
Wanneer ik wat wil opslaan in het beheer gedeelte dan springt de pagina steeds naar de homepage van de website zonder wat te hebben opgeslagen.
Dit gebeurt zowel met mijn eigen site (terug naar de homepage), als met mijn testsite (Joomla in een aparte map in de root, maar wel terug naar de homepage van de site).
Wanneer ik dan de back button in de browser gebruik dan kom ik weer in hetzelfde beheergedeelte, en wanneer ik dan op opslaan klik dan lukt het wel (Groene tekst bovenaan dat het item is opgeslagen), en blijf ik ook in beheer gedeelte.
Ik kan niet vinden of het nu aan Joomla of de browser ligt, maar hij doet het zowel in Chrome als in Firefox.
Waar kan dit aan liggen, en hoe zou ik dit kunnen verhelpen?
.
Dit gebeurt zowel met mijn eigen site (terug naar de homepage), als met mijn testsite (Joomla in een aparte map in de root, maar wel terug naar de homepage van de site).
Wanneer ik dan de back button in de browser gebruik dan kom ik weer in hetzelfde beheergedeelte, en wanneer ik dan op opslaan klik dan lukt het wel (Groene tekst bovenaan dat het item is opgeslagen), en blijf ik ook in beheer gedeelte.
Ik kan niet vinden of het nu aan Joomla of de browser ligt, maar hij doet het zowel in Chrome als in Firefox.
Waar kan dit aan liggen, en hoe zou ik dit kunnen verhelpen?
.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 jul 2015 15:45 #6441
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla springt bij opslaan steeds weer naar de homepage
heb je dit eerder nog niet gehad?
Recent nog nieuwe plugins geinstalleerd of andere veranderingen?
Recent nog nieuwe plugins geinstalleerd of andere veranderingen?
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 jul 2015 15:45 #6442
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla springt bij opslaan steeds weer naar de homepage
welke beheer template is er ingeschakeld?
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 jul 2015 15:45 #6443
door Gast
misschien vanwege het late (of vroege) uur op het verkeerde knopje gedrukt?
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
26 jul 2015 15:45 #6444
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Joomla springt bij opslaan steeds weer naar de homepage
Geen probleem. Ik vind het een typisch probleem die ik nog niet eerder ben tegengekomen. Hopelijk blijft hij nu wel goed werken.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.