- Ontvangen bedankjes 0
Toegangslevel werkbalk veranderd
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
14 jul 2015 19:42 #6685
door Gast
Toegangslevel werkbalk veranderd werd gestart door Gast
Geachte allemaal,
ik heb in modulebeheer in het beheergedeelte de toegangslevel van de werkbalk/toolbar veranderd van special naar content owner (eigen toegangslevel). Gevolg hiervan is dat ik als super user niet de werkbalk niet meer kan zien. Ik kan hierdoor dus geen wijzigingen aanbrengen en opslaan en ben dus de sjaak. ik denk en hoop dat ik ergens een php regeltje kan aanpassen zodat het niveau veranderd kan worden. Welke held kan mij verder helpen.
MVG Nathan
ik heb in modulebeheer in het beheergedeelte de toegangslevel van de werkbalk/toolbar veranderd van special naar content owner (eigen toegangslevel). Gevolg hiervan is dat ik als super user niet de werkbalk niet meer kan zien. Ik kan hierdoor dus geen wijzigingen aanbrengen en opslaan en ben dus de sjaak. ik denk en hoop dat ik ergens een php regeltje kan aanpassen zodat het niveau veranderd kan worden. Welke held kan mij verder helpen.
MVG Nathan
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
14 jul 2015 19:42 #6686
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Toegangslevel werkbalk veranderd
Discussie gesloten.