- Ontvangen bedankjes 0
tekstlinken in artikel
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
11 jul 2015 10:03 #6722
door Gast
tekstlinken in artikel werd gestart door Gast
Ik kon geen betere titel bedenken, maar misschien dat de vraag de titel-onderwerp kan verduidelijken.
Ik gebruik rolmenu's voor op mijn website. Ik kom door de vele artikelen niet meer uit en de onderwerpen in de rolmenu's zakken te ver naar beneden. Ik zal er een oplossing voor moeten zoeken om de bezoekers de hele lijst te kunnen laten zien.
Vraag is: Kan ik een artikel maken waarop ik alle koppen van de artikels op zet en dat de gebruiker daarop kiest welk artikel zij/hij wil lezen? Dit is volgens mij wel mogelijk, maar het artikel moet dan op dezelfde pagina opgeroepen worden om het te lezen.
Ik hoop dat de vraagstelling duidelijk is en misschien is er wel een veel makkelijker oplossing.
Rob
Ik gebruik rolmenu's voor op mijn website. Ik kom door de vele artikelen niet meer uit en de onderwerpen in de rolmenu's zakken te ver naar beneden. Ik zal er een oplossing voor moeten zoeken om de bezoekers de hele lijst te kunnen laten zien.
Vraag is: Kan ik een artikel maken waarop ik alle koppen van de artikels op zet en dat de gebruiker daarop kiest welk artikel zij/hij wil lezen? Dit is volgens mij wel mogelijk, maar het artikel moet dan op dezelfde pagina opgeroepen worden om het te lezen.
Ik hoop dat de vraagstelling duidelijk is en misschien is er wel een veel makkelijker oplossing.
Rob
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
11 jul 2015 10:03 #6723
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic tekstlinken in artikel
Zou je een link kunnen geven naar je website? Zodat er een beter beeld gevormd kan worden voor wat je wilt. Misschien dat er wel een mooie oplossing voor te bedenken is
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jul 2015 10:03 #6724
door Gast
Beantwoord door Gast in topic tekstlinken in artikel
Rob, zoiets als dit
www.vriendenvandegorsselseheide.nl/index...ory&id=28&Itemid=315
bijvoorbeeld?
Te zien als je in het menu "De Gorsselse Heide" op "Natuurbelevenissen" klikt.
Ad
www.vriendenvandegorsselseheide.nl/index...ory&id=28&Itemid=315
bijvoorbeeld?
Te zien als je in het menu "De Gorsselse Heide" op "Natuurbelevenissen" klikt.
Ad
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jul 2015 10:03 #6725
door Gast
Beantwoord door Gast in topic tekstlinken in artikel
bij artikelbeheer opties categorie kun je het aantal artikelen in- of uitschakelen (Toon of verberg)
# Artikelen in categorie
# Artikelen in categorie
Discussie gesloten.