betalen om advertentie op site te zetten?

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
15 jun 2015 09:02 #6810 door Gast
hallo,

ik heb een projectje in mijn hoofd,die nog erg veel werk,geduld en uitzoeken zal kosten,en daarom ook met Joomla beginnen werken.

alleen is er 1 aspect die in gedachten had en waarvan ik nog niet weet of dit mogelijk is met Joomla.

nl,klanten kunnen inloggen en tegen betaling hun reclame op onze site aanbieden.

is dit haalbaar?en zoja,welke extentions of eender wat zou mij hierbij van dienst kunnen zijn?(want nu zie ik door de bomen het bos niet meer)

alvast bedankt!
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
15 jun 2015 09:02 #6811 door Gast
Beantwoord door Gast in topic betalen om advertentie op site te zetten?
Alles is haalbaar, je specifieke wensen maken vervolgens het verschil tussen een simpel formuliertje tot duur maatwerk.

In hoeverre moet het proces geautomatiseerd worden? Gaat het om een paar klanten? Of verwacht je honderden accounts die hier actief mee bezig zijn? Hoe zit het met betalingen? Je hebt het over klanten, loopt daar al een automatische incasso voor? iDeal integratie? Paypal? Hoe zit het met bestandscontrole? Hoe ga je om met bestanden met verkeerde afmetingen? Heb je een enkel formaat, of kunnen verschillende posities gekozen worden?

Zo maar een aantal vragen die naar boven komen als ik alleen al denk aan het onderwerp.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
15 jun 2015 09:02 #6812 door Gast
Beantwoord door Gast in topic betalen om advertentie op site te zetten?
Hog,is moeilijk in te schatten,ik hoop toch minstens een goeie 20 'inloggers',maar als het echt goed zou aanslaan,kunnen dat er al vlug meer worden(en wie weet haal ik wel de 100)

Qua hoe ik het zie,een beetje als een marktplaats-achtige werking,mijn klanten loggen in,geven hun advertentie in,het bedrag verschijnt en dan kunnen ze bv kiezen uit paypal of nog enkele andere betaalmanieren,is de betaling voltooit,dan verschijnt de advertentie online.

Qua automatisering enzo,het zou leuk zijn als ik er binnen hier en maanden in geslaagd ben om een site te maken waar ze inloggen,advertentie ingeven,kunnen betalen en dat ik de advertentie dan online zet als de betaling voltooid is en offline haal na x-aantal tijd.
(lijkt me al meer dan complex genoeg,indien het echt zou aanslaan,wil ik er dan ook zeker in investeren om een prof de site verder te laten uitwerken)
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
15 jun 2015 09:02 #6813 door Gast
Beantwoord door Gast in topic betalen om advertentie op site te zetten?
Ik denk dat Advertisement Factory wel eens goed zou kunnen aansluiten bij je wensen.

Of alternatief Banner Auction Wizard , in combinatie met Virtuemart en Buy Points .
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
15 jun 2015 09:02 #6814 door Gast
Beantwoord door Gast in topic betalen om advertentie op site te zetten?
heel erg bedankt!ik bekijk je opties!
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
15 jun 2015 09:02 #6815 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic betalen om advertentie op site te zetten?
En? Zat er wat tussen?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
15 jun 2015 09:02 #6816 door Gast
Beantwoord door Gast in topic betalen om advertentie op site te zetten?
ff te druk momenteel om erop verder te werken,ik laat zeker nog horen hoe of wat eens ik terug tijd vind!
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena