VvE website met alle functies erin

• Jheroen
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Hallo
Lees meer
07 jun 2015 07:53 #7122 door Jheroen
VvE website met alle functies erin werd gestart door Jheroen
Beste mensen,

Hebben jullie een voorzetje mbt het samenstellen van een website voor een VvE van een groot appartementencomplex?

Er moet van alles mee kunnen maar het moet vooral niet te beladen en ingewikkeld worden :D

Wat moet ermee kunnen:

www.awesomescreenshot.com/image/302149/3...ddb757501d72b806de7b

Ik wil zo min mogelijk losse extensies inzetten omdat het anders als snel gedoe oplevert bij updates en koppelingen.

Ben zelf natuurlijk ook zoekende en aan het proberen maar soms mis je net die goede tip ;)

Iemand een helder moment?

Joomlapartner , websites - maatwerk - migratie - design - onderhoud
Joomlahostingsupport , Joomla! SSD hosting -
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
07 jun 2015 07:53 #7123 door Gast
Beantwoord door Gast in topic VvE website met alle functies erin
Je wilt dus een geavanceerde site, maar het moet vooral niet geavanceerd zijn. Ik denk dat het beter is om gericht vragen te stellen. Als ik het plaatje zie dan zie ik functionaliteiten (prikbord, forum) die sowieso niet standaard in Joomla zitten. En verder hangt het totaal af van je wensen of eisen of je wel of niet met standaard Joomla uit de voeten kan.
  • Appartementen: wat wil je hiermee? Een enkel artikel met wat tekst over het type appartementen? Of een categorie weergave met artikelen per appartement?
  • Actielijst: Volstaat een simpel artikel met wat bulletpoints? Hoe zit het met rechten? Moeten leden punten kunnen afvinken?
  • Documenten: Volstaat een lijstje met links naar documenten? Of heb je front-end documentbeheer nodig?
  • Agenda: Een artikel per opkomend evenement in een agenda categorie zou kunnen volstaan. Wie weet ook weer niet.
  • Storingen: Een simpel artikel zou kunnen volstaan. Maar misschien wil je wel functionaliteit dat storingen gerapporteerd kunnen worden, en dat bepaalde personen hier melding van ontvangen.

Er zijn tientallen verschillende manieren hoe je actielijsten, documenten, storingen etc. voor je kan zien en die wensen maken uit of je met standaard Joomla uit de voeten kan.
Discussie gesloten.
  • Jheroen
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Hallo
Lees meer
07 jun 2015 07:53 #7124 door Jheroen
Beantwoord door Jheroen in topic VvE website met alle functies erin
Klopt wat je zegt, wil je meerdere zaken samenstellen of aanbieden dan is het al snel wat gecompliceerder :)

Ik ga verder me verdiepen in de verschillende functies en oplossingen en de bijpassende extensies.

Klant moet nog komen met meer specifieke details, dank tot zover!

Joomlapartner , websites - maatwerk - migratie - design - onderhoud
Joomlahostingsupport , Joomla! SSD hosting -
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena