- Ontvangen bedankjes 0
afbeelding in htlm module wordt niet weergegeven
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
11 mei 2015 10:25 #7157
door
afbeelding in htlm module wordt niet weergegeven werd gestart door
Hallo, sedert de update van joomla 2.5 naar 3.4 heb ik volgend probleem.
Op www.eticolor-druk.be heb ik in positie 7 een afbeelding geplaatst door middel van een aangepast htlm module. Voor elke pagina is dit een andere afbeelding.
Maar de afbeelding verschijnt niet (vraagteken) en toch is het pad juist, (in de editor verschijnt de afbeelding wel) Als ik er tekst bijplaats wordt de tekst wel weergegeven.
Wie weet waar het probleem zit? ::angel::
Op www.eticolor-druk.be heb ik in positie 7 een afbeelding geplaatst door middel van een aangepast htlm module. Voor elke pagina is dit een andere afbeelding.
Maar de afbeelding verschijnt niet (vraagteken) en toch is het pad juist, (in de editor verschijnt de afbeelding wel) Als ik er tekst bijplaats wordt de tekst wel weergegeven.
Wie weet waar het probleem zit? ::angel::
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
11 mei 2015 10:25 #7158
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic afbeelding in htlm module wordt niet weergegeven
Ik zie met Firebug dat er een "/" ontbreekt voor het image. Voor "images/Menu_embleem/ons-bedrijf.png"
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 mei 2015 10:25 #7159
door
Beantwoord door in topic afbeelding in htlm module wordt niet weergegeven
Hallo Martijn, bedankt voor de reactie en sorry voor de late tegenreactie. Was idd het probleem, is nu opgelost.
Hoe zou het komen dat deze ontbreekt? Ook als ik een nieuwe afbeelding invoeg moet ik dit zelf gaan aanpassen, is dit een fout in de editor of iets anders?
Hoe zou het komen dat deze ontbreekt? Ook als ik een nieuwe afbeelding invoeg moet ik dit zelf gaan aanpassen, is dit een fout in de editor of iets anders?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 mei 2015 10:25 #7160
door
Beantwoord door in topic afbeelding in htlm module wordt niet weergegeven
Hi,
Welke editor gebruik je? Want dit klinkt heel ongemakkelijk: wel aan de achterkant, maar niet aan de voorkant verschijnen!
groet,
Lianne
Welke editor gebruik je? Want dit klinkt heel ongemakkelijk: wel aan de achterkant, maar niet aan de voorkant verschijnen!
groet,
Lianne
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 mei 2015 10:25 #7161
door