- Ontvangen bedankjes 0
Sessie-probleem / uitlog-probleem / ongeldig teken
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
15 apr 2015 14:19 #7470
door
Sessie-probleem / uitlog-probleem / ongeldig teken werd gestart door
Als fanatieke beginner ben ik een heel eind gekomen, maar nu heb ik een fout waar ik een beetje gek van word. Sinds kort heb ik problemen met sessies en het inloggen. Soms krijg je ongeldig teken bij het inloggen, soms lukt het uitloggen niet. Ook als je ingelogd bent en je klikt op inloggen, kan je wederom inloggen terwijl je al ingelogd bent. Dat is ook niet de bedoeling.
Ik heb een test-account aangemaakt zodat jullie het kunnen ervaren. Gebruikersnaam test met wachtwoord testen. Het is op www.popkoor2000.nl .
Ik heb de session-table leeggemaakt (niet gewist) aan de hand van een tip op internet.
Ook heb ik wat lopen veranderen bij de algemene instellingen qua cache en sessie-tijd (want dat las ik op diverse fora)
Het staat nu als volgt:
Iemand nog een idee wat ik nog meer kan proberen? De 55 leden kunnen nu niet (altijd) inloggen en dat is nogal vervelend.
Alvast bedankt voor de moeite die je hebt genomen om dit te lezen en om mee te denken! Dat waardeer ik zeer.
Ik heb een test-account aangemaakt zodat jullie het kunnen ervaren. Gebruikersnaam test met wachtwoord testen. Het is op www.popkoor2000.nl .
Ik heb de session-table leeggemaakt (niet gewist) aan de hand van een tip op internet.
Ook heb ik wat lopen veranderen bij de algemene instellingen qua cache en sessie-tijd (want dat las ik op diverse fora)
Het staat nu als volgt:
Iemand nog een idee wat ik nog meer kan proberen? De 55 leden kunnen nu niet (altijd) inloggen en dat is nogal vervelend.
Alvast bedankt voor de moeite die je hebt genomen om dit te lezen en om mee te denken! Dat waardeer ik zeer.
Discussie gesloten.
- renem
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
15 apr 2015 14:19 #7471
door renem
Beantwoord door renem in topic Sessie-probleem / uitlog-probleem / ongeldig teken
Probeer het eens met Cache uit.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
15 apr 2015 14:19 #7472
door
Beantwoord door in topic Sessie-probleem / uitlog-probleem / ongeldig teken
Dan krijg ik, in beide gevallen, geen foutmelding in die foutopsporingscode
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
15 apr 2015 14:19 #7473
door
Beantwoord door in topic Sessie-probleem / uitlog-probleem / ongeldig teken
Helaas, kreeg het niet opgelost ondanks alle tips.
Heb de site opnieuw moeten bouwen.
Heb de site opnieuw moeten bouwen.
Discussie gesloten.