- Berichten: 1
- Ontvangen bedankjes 0
Extensie kan ik niet verwijderen
- Arjan Booij
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- -
Minder
Lees meer
17 apr 2015 11:29 #7844
door Arjan Booij
#Joomla omdat het zo leuk is.
Extensie kan ik niet verwijderen werd gestart door Arjan Booij
Ik heb een site overgezet naar joomla 3 en ben nu bezig alles te controleren en te schonen.
Nu kan ik een extensie niet verwijderen.
Krijg de volgende melding:
[ATTACH]3504[/ATTACH]
Kan ik ervan uitgaan dat de data die bij deze installatie hoort wel wordt verwijderd?
Of moet ik dit nu handmatig doen?
En kan ik in de tabel van de extensies deze entr dan ongestraft verwijderen om te schonen.
Alvast dank voor uw reactie
Nu kan ik een extensie niet verwijderen.
Krijg de volgende melding:
[ATTACH]3504[/ATTACH]
Kan ik ervan uitgaan dat de data die bij deze installatie hoort wel wordt verwijderd?
Of moet ik dit nu handmatig doen?
En kan ik in de tabel van de extensies deze entr dan ongestraft verwijderen om te schonen.
Alvast dank voor uw reactie
#Joomla omdat het zo leuk is.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
17 apr 2015 11:29 #7845
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Extensie kan ik niet verwijderen
plaatje moeilijk of niet te lezen.
Om welke extensie gaat het en wat is de melding?
Misschien beter geweest om alles voor het overzetten naar 3.x te controleren en evt. te verwijderen, maar ja, gedane zaken nemen geen keer.
Ad
Om welke extensie gaat het en wat is de melding?
Misschien beter geweest om alles voor het overzetten naar 3.x te controleren en evt. te verwijderen, maar ja, gedane zaken nemen geen keer.
Ad
Discussie gesloten.
- Arjan Booij
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- -
Minder
Lees meer
- Berichten: 1
- Ontvangen bedankjes 0
17 apr 2015 11:29 #7846
door Arjan Booij
#Joomla omdat het zo leuk is.
Beantwoord door Arjan Booij in topic Extensie kan ik niet verwijderen
Het gaat om een taalbestand.
Zo ik kan zien zijn de bestanden al weg maar staat er nog een stukje in de tabel.
Ach overzetten naar joomla 3 is ook niet echt prettig vanaf 2.5.
En dit heeft niets met 2.5 of 3 te maken want in 2.5 had ik het ook al.
Maar niet gezien om het te verwijderen
Zo ik kan zien zijn de bestanden al weg maar staat er nog een stukje in de tabel.
Ach overzetten naar joomla 3 is ook niet echt prettig vanaf 2.5.
En dit heeft niets met 2.5 of 3 te maken want in 2.5 had ik het ook al.
Maar niet gezien om het te verwijderen
#Joomla omdat het zo leuk is.
Discussie gesloten.