Website migreren naar Joomla

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
20 apr 2015 14:55 #7908 door
Website migreren naar Joomla werd gestart door
Ik wil een nog vrijwel lege site ( www.erfgoedede.nl ) gaan vullen.

Enwil meerdere auteurs vragen artikelen aan te leveren.

Ik wil daarom die site graag omzetten naar Joomla.

Hoe doe ik dat? :)

[edit hvdmeer] Uw topic is verplaatst naar het juiste forum, graag opletten in welke forum u een topic plaatst.
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
20 apr 2015 14:55 #7909 door
Beantwoord door in topic Website migreren naar Joomla
De website waar je naar linkt is al een Joomla website. Als je verschillende mensen artikelen wilt laten toevoegen, dan kan dit heel goed door gebruik te maken van het ledensysteem dat binnen Joomla te vinden is.
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
20 apr 2015 14:55 #7910 door
kun je de 'oude' html site nog even online zetten zodat we een indruk hebben wat voor problemen er verwacht kunnen worden bij de 'verbouwing' naar een joomla site ?
Ad
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
20 apr 2015 14:55 #7911 door
Volgens mij had je dan de installatie die je hebt verwijderd, niet moeten verwijderen (aangezien dat een Joomla website was). Je gaf aan dat er op de HTML site nog niet veel tekst stond.... in dat geval zou ik er voor kiezen om Joomla te installeren en dan handmatig de teksten over te zetten van de HTML pagina's naar Joomla.
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
20 apr 2015 14:55 #7912 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Website migreren naar Joomla
Welkom Janno, ik heb je topic verplaatst naar een beter forumonderdeel. Je vraag heeft namelijk niets te maken met joomlacommunity.eu zelf maar over een website die jij gaat maken. :)

Begrijp ik het goed dat je zelf nog geen ervaring hebt met het werken met Joomla? Misschien is dit dan een handige website voor je: www.joomlain24dagen.nl/

En natuurlijk staat vragen stellen helemaal vrij. Graag wel per vraagsoort een apart topic, anders wordt het zo'n digitaal "rotzooitje" in een topic en is het later via de zoekfunctie lastiger om de juiste topics te vinden. Succes!

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
20 apr 2015 14:55 #7913 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Website migreren naar Joomla
Nee hoor, je kan nu aan de slag!

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena