- Ontvangen bedankjes 0
Woordafbreking
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
16 apr 2015 13:10 #7958
door
Woordafbreking werd gestart door
Iemand een idee hoe ik woordafbreking kan installeren zodat men de woorden netjes splitst. Ik vond dit op het net, maar begrijp het niet zo goed.
www.quirksmode.org/blog/archives/2012/11/hyphenation_wor.html
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
16 apr 2015 13:10 #7959
door
Beantwoord door in topic Woordafbreking
beste arawolf: op mijn sites heb ik nooit problemen met woordafbreking.
Jij kennelijk wel. Kun je voorbeelden laten zien?
Ad
Jij kennelijk wel. Kun je voorbeelden laten zien?
Ad
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
16 apr 2015 13:10 #7960
door
Beantwoord door in topic Woordafbreking
Hi, de hypens declaratie is css3, die nog niet breed wordt ondersteund door alle browsers. Wel goed ondersteunde mogelijkheden in de woord-afbreking:
word-wrap
en
word-break
Wat wil je precies bereiken?
groet,
Lianne
Wat wil je precies bereiken?
groet,
Lianne
Discussie gesloten.
- renem
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
16 apr 2015 13:10 #7961
door renem
Beantwoord door renem in topic Woordafbreking
Net als in Word gewoon je zinnen typen, en ze worden automatisch gebroken op de plaats waar dat nodig is.
Met een Ctrl+Enter maak je een harde return.
Met een Ctrl+Enter maak je een harde return.
Discussie gesloten.