- Ontvangen bedankjes 0
Artikelen niet meer zichtbaar op frontend
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
20 mrt 2015 19:16 #8515
door
Artikelen niet meer zichtbaar op frontend werd gestart door
Hallo mede Joomla gebruikers,
Mijn website toont ineens geen artikelen meer. Je klikt op een menu item en dan staat er gewoon geen artikel.
Hij geeft gewoon de titel van het artikel weer in het tabblad boven de adresbalk.
Alle modules en menu's etc zijn gewoon zichtbaar, maar geen artikel.
Alleen de menulink ''contact'' werkt.
Als ik een nieuw menu item aanmaak en daar een artikel aan koppel, gebeurt hetzelfde: het artikel wordt niet weergegeven.
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen.
Mijn website toont ineens geen artikelen meer. Je klikt op een menu item en dan staat er gewoon geen artikel.
Hij geeft gewoon de titel van het artikel weer in het tabblad boven de adresbalk.
Alle modules en menu's etc zijn gewoon zichtbaar, maar geen artikel.
Alleen de menulink ''contact'' werkt.
Als ik een nieuw menu item aanmaak en daar een artikel aan koppel, gebeurt hetzelfde: het artikel wordt niet weergegeven.
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen.
Discussie gesloten.
- n9iels
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
20 mrt 2015 19:16 #8516
door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic Artikelen niet meer zichtbaar op frontend
Hallo,
Heb je een link van je website zodat we even kunnen kijken?
En heb je verder nog wijzigingen gedaan aan instellingen van je website?
Heb je een link van je website zodat we even kunnen kijken?
En heb je verder nog wijzigingen gedaan aan instellingen van je website?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
20 mrt 2015 19:16 #8517
door
Beantwoord door in topic Artikelen niet meer zichtbaar op frontend
Lijkt een template probleem, want zodra ik tp=1 gebruik wordt wel de inhoud getoond;
www.goedkoop-grind.nl/index.php/informatie/80-zeefmaat/?tp=1
Heb je al gekeken wat een andere template doet, of wat er gebeurt als je het menu wat links op de FrontPage staat, over alle pagina's publiceert?
Waarom heb je trouwens geen dropdown in het menu bij informatie?
Lijkt me netter als de links op een pagina zetten.
www.goedkoop-grind.nl/index.php/informatie/80-zeefmaat/?tp=1
Heb je al gekeken wat een andere template doet, of wat er gebeurt als je het menu wat links op de FrontPage staat, over alle pagina's publiceert?
Waarom heb je trouwens geen dropdown in het menu bij informatie?
Lijkt me netter als de links op een pagina zetten.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
20 mrt 2015 19:16 #8518
door
Beantwoord door in topic Artikelen niet meer zichtbaar op frontend
Om heel eerlijk te zijn, zou ik niet weten waar het probleem exact ligt.
Het viel me op dat wanneer ik de posities opriep met tp=1 dat de inhoud wel zichtbaar is.
Het komt er dan op neer, dat wanneer een positie bezet is; hij wel inhoud toont.
Vandaar dat ik aangaf het eens te proberen met het menu, waardoor de linkerpositie bezet zou zijn.
Ik vermoed dat het probleem in de template zit.
Ik weet zelf weinig van templates maken, wellicht dat er iemand hier op het forum zit die daar meer in thuis is.
Of wellicht even vragen aan de maker van je huidige template.
Overigens hebben de meeste templates een mobiele versie en zou dat dropdown menu niet zo'n probleem moeten zijn.
Nu heb je dat een mobiele gebruiker telkens weer terug moet naar de informatie pagina, wat me ook niet echt gebruiksvriendelijk lijkt.
Het viel me op dat wanneer ik de posities opriep met tp=1 dat de inhoud wel zichtbaar is.
Het komt er dan op neer, dat wanneer een positie bezet is; hij wel inhoud toont.
Vandaar dat ik aangaf het eens te proberen met het menu, waardoor de linkerpositie bezet zou zijn.
Ik vermoed dat het probleem in de template zit.
Ik weet zelf weinig van templates maken, wellicht dat er iemand hier op het forum zit die daar meer in thuis is.
Of wellicht even vragen aan de maker van je huidige template.
Overigens hebben de meeste templates een mobiele versie en zou dat dropdown menu niet zo'n probleem moeten zijn.
Nu heb je dat een mobiele gebruiker telkens weer terug moet naar de informatie pagina, wat me ook niet echt gebruiksvriendelijk lijkt.
Discussie gesloten.