- Ontvangen bedankjes 0
Niet alle artikels verschijnen in blog-weergave
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
05 mrt 2015 11:20 #8697
door
Niet alle artikels verschijnen in blog-weergave werd gestart door
Hey,
op de website van onze spellenclub ( www.spelcarrousel.be ), is voor de welkomspagina gekozen voor een blog view met daarop de nieuwste artikels.
Hiervoor heb ik een categorie gemaakt, met daarin alle categorieën die ik mee op de voorpagina wil.
Sommige artikels zijn daarnaast ook nog eens "speciaal" gemarkeerd - dit dateert nog uit een vroegere tijd.
De instelling in blogview rond "speciale artikels" staat ingesteld op "Toon" (dus niet "only" of "verbergen)
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Om de fout te kunnen zien - de de linkermenu kun je op nieuws klikken - hier staat een aantal items uit de categorie "nieuws" die niet op de voorpagina komen. "nieuws" is een subcategorie van de "voorpagina" categorie.
op de website van onze spellenclub ( www.spelcarrousel.be ), is voor de welkomspagina gekozen voor een blog view met daarop de nieuwste artikels.
Hiervoor heb ik een categorie gemaakt, met daarin alle categorieën die ik mee op de voorpagina wil.
Sommige artikels zijn daarnaast ook nog eens "speciaal" gemarkeerd - dit dateert nog uit een vroegere tijd.
De instelling in blogview rond "speciale artikels" staat ingesteld op "Toon" (dus niet "only" of "verbergen)
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Om de fout te kunnen zien - de de linkermenu kun je op nieuws klikken - hier staat een aantal items uit de categorie "nieuws" die niet op de voorpagina komen. "nieuws" is een subcategorie van de "voorpagina" categorie.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
05 mrt 2015 11:20 #8698
door
Beantwoord door in topic Niet alle artikels verschijnen in blog-weergave
Om je goed te helpen ontbreekt voor ons toch nog wat informatie.
Welk menu-itemtype heb je precies nu ingesteld voor de homepage? Er zijn namelijk meerdere waarmee je blogviews kunt genereren.
Verder informatie over je instellingen zoals die van de subcategorieën, wel of niet tonen, aantal items, volgorde. Waarschijnlijk zit hier ergens de fout, maar het is handiger wanneer je die instellingen voor ons doorgeeft.
Welk menu-itemtype heb je precies nu ingesteld voor de homepage? Er zijn namelijk meerdere waarmee je blogviews kunt genereren.
Verder informatie over je instellingen zoals die van de subcategorieën, wel of niet tonen, aantal items, volgorde. Waarschijnlijk zit hier ergens de fout, maar het is handiger wanneer je die instellingen voor ons doorgeeft.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
05 mrt 2015 11:20 #8699
door
Dag Marijke,
bedankt voor je antwoord.
Hier alvast enkele antwoorden op de vragen die je stelt:
Voorpagina is van type Artikelen >> Categorieblog
Je vindt enkele screenshots in mijn owncloud:
www.gaeremyn.be/wolkje/index.php/s/1JdgnPHIB7eWCcC
Figuur 1 en 2 tonen de informatie achter het menu-item Welkom.
Figuur 3 toont het overzicht van mijn categorieën.
In de ACL heb ik niets speciaal gedaan, geen rechten gewijzigd.
Mocht je nog info nodig hebben, dan stuur ik die met plezier door!
P.S. Mocht je het zinvol vinden, dan maak ik je een account aan en kun je zelf even een kijkje nemen.
bedankt voor je antwoord.
Hier alvast enkele antwoorden op de vragen die je stelt:
Voorpagina is van type Artikelen >> Categorieblog
Je vindt enkele screenshots in mijn owncloud:
www.gaeremyn.be/wolkje/index.php/s/1JdgnPHIB7eWCcC
Figuur 1 en 2 tonen de informatie achter het menu-item Welkom.
Figuur 3 toont het overzicht van mijn categorieën.
In de ACL heb ik niets speciaal gedaan, geen rechten gewijzigd.
Mocht je nog info nodig hebben, dan stuur ik die met plezier door!
P.S. Mocht je het zinvol vinden, dan maak ik je een account aan en kun je zelf even een kijkje nemen.
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
05 mrt 2015 11:20 #8700
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Niet alle artikels verschijnen in blog-weergave
Hallo Jurgentje,
Die artikelen die niet verschijnen staat daar soms een slotje voor ?
verder kan je
en je zou desnoods de artikelen die je nu niet kan zien nog in een speciale categorie kunnen
zetten zo dat het zoeken .
of misschien dat je die artikelen nog een keertje moet laten inchecken of publiceren door ze aan te vinken en dan op juiste knop drukken
Of kan het zijn dat het artikel Publicatie tijd is verlopen dat zou je kunnen zien als je zo artikel op bewerken klikt en dan tabblad publicatie en kijkt of er datums zijn ingevuld vooral bij Beëindig publiceren
mogelijk ook een reden waarom je hem niet meer ziet
Die artikelen die niet verschijnen staat daar soms een slotje voor ?
verder kan je
als je dat niet meer wil ongedaan maken door ze niet meer als speciaal aan te merken dat kan als je gewoon op dat sterretje klikt worden ze weer normaal artikel.Sommige artikels zijn daarnaast ook nog eens "speciaal" gemarkeerd
en je zou desnoods de artikelen die je nu niet kan zien nog in een speciale categorie kunnen
zetten zo dat het zoeken .
of misschien dat je die artikelen nog een keertje moet laten inchecken of publiceren door ze aan te vinken en dan op juiste knop drukken
Of kan het zijn dat het artikel Publicatie tijd is verlopen dat zou je kunnen zien als je zo artikel op bewerken klikt en dan tabblad publicatie en kijkt of er datums zijn ingevuld vooral bij Beëindig publiceren
mogelijk ook een reden waarom je hem niet meer ziet
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
05 mrt 2015 11:20 #8701
door
Hoi Marijke,
Bedankt om zo mee te zoeken - ik raak er echt niet uit wat er verkeerd ingesteld is.
In bijlage alsnog de screenshot van de blogweergave-instelling van de menu.
Ik stuur je alvast een berichtje in PM met een login en wachtwoord.
Ik neem aan dat je hier zult antwoorden (tenzij dit de integriteit van de website in gevaar brengt, of ik een hééél domme zet gedaan heb
), zodat anderen er ook wat van kunnen leren.
Bedankt om zo mee te zoeken - ik raak er echt niet uit wat er verkeerd ingesteld is.
In bijlage alsnog de screenshot van de blogweergave-instelling van de menu.
Ik stuur je alvast een berichtje in PM met een login en wachtwoord.
Ik neem aan dat je hier zult antwoorden (tenzij dit de integriteit van de website in gevaar brengt, of ik een hééél domme zet gedaan heb
), zodat anderen er ook wat van kunnen leren.
Discussie gesloten.