- Ontvangen bedankjes 0
component in leden gedeelte houden
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
09 mrt 2015 12:29 #8724
door
component in leden gedeelte houden werd gestart door
Hoe hou ik een component in een leden gedeelte? Ik heb dus een compoent, met een link in het leden menu, maar zodra ik in het component zit en daar een optie kies verdwijnt het ledenmenu en zit ik weer in het normale menu. Het component is zelf gemaakt, heb ik iets over het hoofd gezien? Moet ik misschien in het component iets herschrijven?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 mrt 2015 12:29 #8725
door
Beantwoord door in topic component in leden gedeelte houden
Hoi Itzmie,
kun je even wat specifieker zijn?
Schreef je zelf een component? Of installeerde je een component?
Zo zonder bijkomende info, kan ik maar één suggestie doen: cache verwijderen (dus in de admin en in de browser)
Admin:
systeem >> wis cache (alles selecteren en verwijderen klikken)
>> opschonen verlopen cache (opnieuw: ook effectief uitvoeren)
>> eventuele cache van je template (bijv. T3) ook wissen
(ik gebruik hiervoor graag de tool van Peter Van Westen/Nonumber)
browser: Ctrl-F5
kun je even wat specifieker zijn?
Schreef je zelf een component? Of installeerde je een component?
Zo zonder bijkomende info, kan ik maar één suggestie doen: cache verwijderen (dus in de admin en in de browser)
Admin:
systeem >> wis cache (alles selecteren en verwijderen klikken)
>> opschonen verlopen cache (opnieuw: ook effectief uitvoeren)
>> eventuele cache van je template (bijv. T3) ook wissen
(ik gebruik hiervoor graag de tool van Peter Van Westen/Nonumber)
browser: Ctrl-F5
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 2
09 mrt 2015 12:29 #8726
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic component in leden gedeelte houden
Is de ledenmodule ook zichtbaar bij het menu-item van de component?
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 mrt 2015 12:29 #8727
door
Beantwoord door in topic component in leden gedeelte houden
Hi dit component is zelf geschreven, is een wedstrijd component. Het menu wordt geregeld in de template zelf, dus 1 template voor het hoofdmenu dan copy van de template met daarin vast het leden menu (registred only). Het leden menu is dus geen module positie.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 mrt 2015 12:29 #8728
door
Beantwoord door in topic component in leden gedeelte houden
Word er bij de optie gebruik gemaakt van een hyperlink waar door je naar een andere pagina gaat of ander gedeelte?itzmie;119505 schreef : maar zodra ik in het component zit en daar een optie kies verdwijnt het ledenmenu en zit ik weer in het normale menu
Discussie gesloten.