- Ontvangen bedankjes 0
module log in
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
05 mrt 2015 15:04 #8785
door
module log in werd gestart door
Hoi, drie jaren geleden op mijn website een log in module geïnstalleerd zodat onze leden kunnen inloggen en pagina's bekijken die enkel voor hen bedoeld zijn. Vanaf deze week lijkt dit niet meer te lukken. Als ik de gebruikersnaam en wachtwoord invult gebeurt er niets en kan ik niet op de pagina's waarvoor men moet ingelogd zijn. Ik heb al zitten te zoeken maar vind niet dadelijk het probleem. Ben ook niet zo'n ervaren websitebouwer. Wie denkt te weten waaraan dit probleem kan liggen.
Alvast bedankt,
Etienne
Alvast bedankt,
Etienne
Discussie gesloten.
05 mrt 2015 15:04 #8786
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic module log in
Hallo Etienne,
kunt bij deze inlog module nog wel inloggen als administrator? of ook niet meer?
Heeft nog aanpassingen gedaan afgelopen tijd zoals installeren van extensies?
Zo niet heeft u hosting misschien een update gedaan? of andere aanpassingen gedaan.
Belangrijkste is u gebruikt nu joomla 1.5 en deze is sterkt verouderd.
Dus u site upgraden naar joomla 3.4 is wel noodzakelijk.
Succes ermee.
Groeten Ron
kunt bij deze inlog module nog wel inloggen als administrator? of ook niet meer?
Heeft nog aanpassingen gedaan afgelopen tijd zoals installeren van extensies?
Zo niet heeft u hosting misschien een update gedaan? of andere aanpassingen gedaan.
Belangrijkste is u gebruikt nu joomla 1.5 en deze is sterkt verouderd.
Dus u site upgraden naar joomla 3.4 is wel noodzakelijk.
Succes ermee.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
05 mrt 2015 15:04 #8787
door
Beantwoord door in topic module log in
de website is [Link verwijderd malware]
Etienne
Etienne
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 2
05 mrt 2015 15:04 #8788
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic module log in
Hoi etiene, ik zou de volgende link even bekijken. Een scan van jouw website waarbij vermeld wordt dat er malware op je website staat:
sitecheck.sucuri.net/results/www.banneuxkes.be
sitecheck.sucuri.net/results/www.banneuxkes.be
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 2
05 mrt 2015 15:04 #8789
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic module log in
Op dit moment is alleen Joomla 3.4 actueel en ondersteund. Dus het is verstandig om een nieuwe site daar op te baseren.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.