- Ontvangen bedankjes 0
Kan hoofdmenu niet verplaatsen naar gewenste positie
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
03 mrt 2015 16:47 #8831
door Gast
Kan hoofdmenu niet verplaatsen naar gewenste positie werd gestart door Gast
In mijn website
www.het-bossche-front.net/
is plotseling het hoofdmenu naar de rechterkolom verplaatst (in plaats van links) en ik kan het menu niet terug geplaatst krijgen naar de gewenste positie, te weten position-7 in template Beez2.
Ik kan het menu wel andere posities laten innemen, maar niet links boven.
Mijn Joomla versie is Joomla! 2.5.28
Wie kan mijn helpen?
Vriendelijke groet
Leo
Ik kan het menu wel andere posities laten innemen, maar niet links boven.
Mijn Joomla versie is Joomla! 2.5.28
Wie kan mijn helpen?
Vriendelijke groet
Leo
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
03 mrt 2015 16:47 #8832
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Kan hoofdmenu niet verplaatsen naar gewenste positie
Hallo Leo,
Heb je soms meer modules op position 7 staan dan ?
En wat als je kiest voor position-5 doet hij dat wel dan ?
misschien ooit iets css/position.css" in template "beez_20". aangepast
Heb je soms meer modules op position 7 staan dan ?
En wat als je kiest voor position-5 doet hij dat wel dan ?
misschien ooit iets css/position.css" in template "beez_20". aangepast
lvda
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
03 mrt 2015 16:47 #8833
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Kan hoofdmenu niet verplaatsen naar gewenste positie
Is de website geüpdatet ?
staan er soms ergens bij je module hoofdmenu of andere menu een slotje er voor ?
en laat anders bij Modulebeheer: Modules het gewenste menu opnieuw inchecken
en wat bedoel je met links boven toch niet waar ik nu het Bosche-front zie staan .
staan er soms ergens bij je module hoofdmenu of andere menu een slotje er voor ?
en laat anders bij Modulebeheer: Modules het gewenste menu opnieuw inchecken
en wat bedoel je met links boven toch niet waar ik nu het Bosche-front zie staan .
lvda
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
03 mrt 2015 16:47 #8834
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Kan hoofdmenu niet verplaatsen naar gewenste positie
Zover ik kan zien (
www.het-bossche-front.net/?tp=1
) staat psoition-7 en position-5 rechts, ofwel het is logisch dat het rechts getoond wordt. Ik weet niet wat de standaard psoition-7 binnen Beez2 is.
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
03 mrt 2015 16:47 #8835
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Kan hoofdmenu niet verplaatsen naar gewenste positie
ik vind dit heel apart als ik op mijn eigen testsite de beez2(20) instel en
www.leenvandenadel.nl/leenboek2/?tp=1 is dat net omgekeerd kan het zijn
dat je een kopie of zoiets heb gemaakt of ooit template heb overschreven ?
www.leenvandenadel.nl/leenboek2/?tp=1 is dat net omgekeerd kan het zijn
dat je een kopie of zoiets heb gemaakt of ooit template heb overschreven ?
lvda
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
03 mrt 2015 16:47 #8836
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Kan hoofdmenu niet verplaatsen naar gewenste positie
Bedankt voor jullie reactie.
Positie 7 in Beez2 is standaard links (onder de header) voor de modules; ik heb in het verleden de template aangepast om de dia-presentatie goed te krijgen, maar dat was in het bereik van de header. Die wijziging in de header is al van langer geleden; de sprong die het hoofdmenu heeft gemaakt van links naar rechts is van een paar dagen geleden en 'spontaan' tot stand gekomen.
Groeten
Leo
Positie 7 in Beez2 is standaard links (onder de header) voor de modules; ik heb in het verleden de template aangepast om de dia-presentatie goed te krijgen, maar dat was in het bereik van de header. Die wijziging in de header is al van langer geleden; de sprong die het hoofdmenu heeft gemaakt van links naar rechts is van een paar dagen geleden en 'spontaan' tot stand gekomen.
Groeten
Leo
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
03 mrt 2015 16:47 #8837
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Kan hoofdmenu niet verplaatsen naar gewenste positie
Ja dan zou je ook desnoods via je ftp programma de template map beez_20 kunnen hernoemen naar bv beez_oud.
en dan een nieuw lokale joomla28 versie even op je pc uit pakken en dan daarvan de map beez_20 via Ftp weer naar je website transporteren zo kan je desnoods kijken of het dan weer werkt zoals ooit was.?
en dan een nieuw lokale joomla28 versie even op je pc uit pakken en dan daarvan de map beez_20 via Ftp weer naar je website transporteren zo kan je desnoods kijken of het dan weer werkt zoals ooit was.?
lvda
Discussie gesloten.