- Ontvangen bedankjes 0
Herstellen
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
03 mrt 2015 15:49 #8857
door Gast
Herstellen werd gestart door Gast
Hallo ik heb een probleem, vandaag voor het eerst met Joomla aan de slag geweest met een bestaande website, zonder Joomla ervaring. Ontzettend dom om zo bezig te zijn geweest. Heb aantal dingen aangepast en vervolgens opgeslagen, is echter (wist ik niet) gelijk online te zien. Staan dingen nu niet goed. Zou willen weten hoe ik de website naar bijvoorbeeld de dag van gister kan herstellen is dit mogelijk en hoe ? Want voor mij heeft iemand anders de hele website ingericht.
Alvast heel erg bedankt voor de hulp !
Alvast heel erg bedankt voor de hulp !
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
03 mrt 2015 15:49 #8858
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Herstellen
beste Promokat,
welkom bij de Benelux Joomla Community.
Als je geen backup gemaakt hebt zal het moeilijk zijn om terug te gaan naar de dag van gisteren tenzij je host een backup gemaakt heeft.
Maar wat is er dan misgegaan? Je zou toch alle artikelen zelf toch weer kunnen aanpassen?
Ad
PS heb je een link om te zien waar het misgegaan is?
welkom bij de Benelux Joomla Community.
Als je geen backup gemaakt hebt zal het moeilijk zijn om terug te gaan naar de dag van gisteren tenzij je host een backup gemaakt heeft.
Maar wat is er dan misgegaan? Je zou toch alle artikelen zelf toch weer kunnen aanpassen?
Ad
PS heb je een link om te zien waar het misgegaan is?
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
03 mrt 2015 15:49 #8859
door Gast
Je kunt natuurlijk je site op je eigen computer zetten en dan via een virtuele server (mamp, Xampp, Wamp of die ook heten mogen) het lokaal uitproberen voordat je het in het "eggie" doet. Dat is een veel gebruikte methode. Daar kun je ook 'spelen'
Goed te horen dat het gelukt is
Ad
Beantwoord door Gast in topic Herstellen
ik zou niet weten hoe.Is het mogelijk dat wanneer je iets veranderd het niet gelijk upgeload wordt ? Dat je dus eerst kan bekijken voordat het echt "online" gaat ?
Je kunt natuurlijk je site op je eigen computer zetten en dan via een virtuele server (mamp, Xampp, Wamp of die ook heten mogen) het lokaal uitproberen voordat je het in het "eggie" doet. Dat is een veel gebruikte methode. Daar kun je ook 'spelen'

Goed te horen dat het gelukt is
Ad
Discussie gesloten.